Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.Fransen
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-12-2024
Hallo tweakers,

Ik ben de eigenaar van een 16 gb iphone 6. En ja ik het wordt steeds moeilijker om met deze 16 gb rond te komen, vooral door mijn grote fotocollectie van 14.000 foto's. Al deze foto's heb ik gebackupt op icloud en tegelijk ook op google photo's. De foto's zijn geoptimaliseerd zodat niet mijn hele telefoon vol zit. op dit moment zit mijn telefoon op 4,5 GB foto van de totale 17 gb op mijn icloud.

Nu heb ik besloten om van al die foto's een backup te maken en te zetten op een usb-stick, maar nog wel te houden op de icloud. Zo kan ik alle foto's toch nog in originele kwaliteit hebben (dit doet google photos op dit moment niet zonder ruimte op mijn drive in te nemen) en tegelijkertijd allemaal verwijderen op mijn iphone.

Nu zit ik met het probleem dat ik niet goed weet hoe ik gemakkelijk al mijn foto's snel kan kopiëren naar mijn usb-stick zonder op icloud.com telkens 1 voor 1 foto's aan te klikken. Ik heb al geprobeerd om op mijn windows 10 pc icloud te downloaden en fotosynchronisatie aan te zetten alleen kan ik mijn foto dan niet op mijn computer terugvinden.

Hoe moet ik dit probleem oplossen? Heel erg bedankt voor de hulp.

Beste antwoord (via Rogier.Fransen op 27-10-2017 17:49)

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-06 19:35
Is niet zo heel moeilijk. Je kan ze per jaar downloaden als de Windows iCloud applicatie geïnstalleerd is.

Verkenner, dan iCloud foto’s, foto’s en video’s downloaden.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-06 19:35
Is niet zo heel moeilijk. Je kan ze per jaar downloaden als de Windows iCloud applicatie geïnstalleerd is.

Verkenner, dan iCloud foto’s, foto’s en video’s downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogier.Fransen
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-12-2024
Hallo Wouter,

bedankt voor deze tip, eerst lukte dit niet maar nu is hij ermee bezig.