Goede avond,
Ik heb een probleempje en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De temperatuur van mijn CPU loopt binnen 5 minuten op tot 95°C (BIOS) waarna de computer zichzelf automatisch afsluit. Ik heb het koelblok stofvrij gemaakt, de oude resten koelpasta van de processor en het koelblok verwijderd en opnieuw aangebracht (Arctic Silver 5). Dit geeft echter geen verschil.
Het is een Intel koeler en de ventilator werkt. Ook de ventilatoren van de voeding, de GPU en de 2 in de behuizing werken.
...
Ik gebruik de volgende hardware;
CPU: Intel Core i5 650 3,2Ghz
Moederbord: Asus P7H55M
Voeding: MS-tech 520W
GPU: HD Radeon 7750 (HD Radeon 5770 ook geprobeerd)
RAM: Kingston 8GB DDR3 (1x 4GB en 2x2GB)
Mocht er informatie belangrijk zijn die ik nu niet genoemd heb hoor ik het uiteraard graag.
Thanks voor de hulp!
Ik heb een probleempje en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De temperatuur van mijn CPU loopt binnen 5 minuten op tot 95°C (BIOS) waarna de computer zichzelf automatisch afsluit. Ik heb het koelblok stofvrij gemaakt, de oude resten koelpasta van de processor en het koelblok verwijderd en opnieuw aangebracht (Arctic Silver 5). Dit geeft echter geen verschil.
Het is een Intel koeler en de ventilator werkt. Ook de ventilatoren van de voeding, de GPU en de 2 in de behuizing werken.
...
Ik gebruik de volgende hardware;
CPU: Intel Core i5 650 3,2Ghz
Moederbord: Asus P7H55M
Voeding: MS-tech 520W
GPU: HD Radeon 7750 (HD Radeon 5770 ook geprobeerd)
RAM: Kingston 8GB DDR3 (1x 4GB en 2x2GB)
Mocht er informatie belangrijk zijn die ik nu niet genoemd heb hoor ik het uiteraard graag.
Thanks voor de hulp!