Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Back-up maken iTunes zonder invoer toegangscode?

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views

Vraag

• iPhone7_Itunes
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 27-10-2017
Mijn vraag
...

Geachte allen,

Na dagen te hebben rond gezocht op internet over dit 'probleem' ben ik nog altijd niks wijzer. De meeste artikelen en forums komen uit 2014, niet erg recent dus.

Ik kam met het volgende probleem, mijn iPhone 7 is recent kapot gevallen. Compleet zwart scherm en van boven tot onder gebarsten (geeft geen signaal etc meer). Er staan een aantal zeer belangrijke gegevens op, waaronder foto's en andere data. Ik wil ontzettend graag hier een back-up van. Nu vraagt iTunes om mijn toegangscode in te voeren (zonder deze code word mijn telefoon niet herkend). Is hier een 'omweg' voor?! Ik zal niet de enige zijn met dit probleem..

Alvast ontzettend bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik maak gebruik van een macbook.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Ga langs de Apple Store

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• iPhone7_Itunes
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 27-10-2017
Die heb ik gister telefonisch gesproken, bij reparatie is hun standaard procedure de iPhone geheel leeg te maken. Er is bij onderzoek namelijk ook gebleken dat het 'snoertje' tussen mijn home button en moederbord defect is...

• Znorkus
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15-04 17:47
Prachtig. Heb een identiek probleem. Een perfect werkende SSD zit er in die telefoon, 100% in tact, 100% van jou (of in dit geval, van mijn vriendin), en je kan er met geen mogelijkheid op.

Apple (en naar ik hoor de meeste android-makers!) maakt prachtige producten maar dit soort hardware locks waarbij je niet gewoon op de oldschool manier die disk mag benaderen is gewoon heel erg bad practice.

Vermoedelijk doen ze dat om namaakproducten te bemoeilijken ofzo, maar de a-modulariteit is echt verschrikkelijk irritant.

Znorkus wijzigde deze reactie 18-11-2018 21:24 (10%)

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07:06

TommieW

Numa numa.

Znorkus schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:08:
Prachtig. Heb een identiek probleem. Een perfect werkende SSD zit er in die telefoon, 100% in tact, 100% van jou (of in dit geval, van mijn vriendin), en je kan er met geen mogelijkheid op.

Apple maakt prachtige producten maar dit soort hardware locks waarbij je niet gewoon op de oldschool manier die disk mag benaderen is gewoon heel erg bad practice.

Vermoedelijk doen ze dat om namaakproducten te bemoeilijken ofzo, maar de a-modulariteit is echt verschrikkelijk irritant.
Om te beginnen, zou je de volgende keer alsjeblieft willen voorkomen dat een topic van een jaar oud kickt?
Niet dat ik een fan van Apple ben, maar dat is bij een (gemiddeld) Android toestel net zo. Als je écht veel waarde hecht aan je data, kan je een bedrijfs als iPad Rehab inschakelen die data recovery kan doen. Waarschijnlijk zijn er vergelijkbare toko's te vinden in Nederland. Kost wat, maar dan heb je wat.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Oneplus 3T

• Znorkus
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15-04 17:47
Nou hoezo, ik heb mijn huiswerk gewoon gedaan en vond al een bestaand topic. Had totaal geen benul dat dit met een gemiddeld android toestel net zo is. Ben pc's gewend en voor mij is dit een nieuwe wereld.

Een bedrijf moeten inschakelen om -mijn- ssd te mogen benaderen? Ik vind het maar volkomen bullshit.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een jaar oud topic kicken alleen maar voor een rant is niet gewenst. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True