Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 987707

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag. En ik heb echt overal gezocht maar ik kan het nergens vinden.

Heb mijn I phone 5 verkocht. Nu zegt de nieuwe eigenaar dat hij hem niet aan de praat kan krijgen.
heb hem teruggezet naar de fabrieksinstellingen. En aangegeven dat het met de code 0000 echt moet lukken

Volgens hem lukt er niets.
Is er iemand die hier verstand van heeft ? Ik hoef hem mijn eigen inlogcode toch niet te geven ?

Super bedankt in ieder geval

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 987707 op 26-10-2017 18:24 ]

Beste antwoord (via Anoniem: 987707 op 28-10-2017 15:57)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:49
Anoniem: 987707 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:22:
Hallo,

Heb mijn I phone 5 verkocht. Nu zegt de nieuwe eigenaar dat hij hem niet aan de praat kan krijgen.
heb hem teruggezet naar de fabrieksinstellingen. En aangegeven dat het met de code 0000 echt moet lukken

Is er iemand die hier verstand van heeft ? Ik hoef hem mijn eigen inlogcode toch niet te geven ?

Misschien ook even handig om te vermelden wat nu precies het probleem is... Waar loopt de nieuwe koper vast? Graag even stap voor stap beschrijven dan kunnen we je beter helpen :)

©2004

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:12
Heb je zoek mijn iPhone uitgezet?

Zo nee even inloggen op je appleid en de iPhone daar verwijderen zodat de diefstal beveiliging eraf is

Lees ook dit eens:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201351

[ Voor 18% gewijzigd door .Maarten op 26-10-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat heb je gedaan, wis alle inhoud en instelingen en vooraf zoek mijn iPhone uitgezet ?
Dan kan de volgende gebruiker de iPhone naar eigen wens instellen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja alles verwijderd volgens het internet. Ik kon er met mijn eigen code niet meer in.
Alleen met 0000

Oh zoek mijn I phone waar kan ik dat vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:12
Inloggen op Icloud.com.

Check ook de link eens die ik heb gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ingelogd op Icloud.com en er staat nog maar 1 apparaat op. En dat is mijn huidige telefoon.

Dus nu weet ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:44
Hallo,

Hoe bedoel je, “met de code 0000”? Je hebt je oude iPhone toch gewist naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Heeft die persoon toevallig niet z'n eigen code nodig van z'n sim? Zeg maar wat raars

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:49
Hallo,

Misschien ook even handig om te vermelden wat nu precies het probleem is... Waar loopt de nieuwe koper vast? Graag even stap voor stap beschrijven dan kunnen we je beter helpen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de telefoon teruggekregen. En die staat nu geblokkeerd
Weet niet meer wat ik nu moet doen....

In mijn I-cloud staat ie ook niet meer alles is gewist.

Ik had dat ook gezegd van als je er een sim kaart in doet heb je dan moet je je eigen code gebruiken.

I phone winkel had gezegd dat er door mij een blokkade opgezet is.
Maar de telefoon is nu geblokkeerd dus ik kan ook niets ?

Moet ik hem nu maar weggooien >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-11-2023
Even aan itunes hangen en opnieuw instellen.
Telefoon uit dan itunes aanzetten—>>lighningkabel in de telefoon doen—>>homeknop indrukken en usb kabel in de pc/laptop prikken en via herstel modus opnieuw de software erop zetten.
Dan kan je twee dingen tegenkomen
1 je kan de telefoon instellen als nieuwe iPhone en is er niks aan de hand, of
2 je komt in het activeringsslot (icloud lock) waar je je gegevens in kan vullen (dit kunnen je eigen gegevens zijn of die van de gene die hem had gekocht). Als het je eigen gegevns zijn dan vul je die in en kan je in de telefoon om vervolgens op de telefoon zelf uit te loggen bij icloud of zijn het de gegevens van de gene die hem had gekocht dan moet die persoon ze invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 22:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pffffffffffff he he ik ben er achter.

Mijn kinderen hebben hem even uitgeleend aan iemand en die heeft er een beveiliging opgezet.
Dank je wel rb0wag want door hem in de Itunes te hangen kwam deze melding.
En ineens viel er een kwartje ha ha ha
Dank je wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:07
Wat u moet doen voordat u uw iPhone, iPad of iPod touch verkoopt of weggeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als dat meisje hem nou verwijderd uit haar cloud is die dan weer vrij of heb ik toch haar code nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
Anoniem: 987707 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:19:
Als dat meisje hem nou verwijderd uit haar cloud is die dan weer vrij of heb ik toch haar code nodig ?
Als ze hem uit haar icloud verwijderd kan je hem weer als nieuwe iphone instellen inderdaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dus jouw stappen weer doorlopen via Itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
Anoniem: 987707 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:37:
Dus jouw stappen weer doorlopen via Itunes
Kan je doen als die uit haar icloud is verwijderd, je kan haar ook even apple-id en paswoord in laten vullen op de telefoon zelf en dan via instellingen haar uit laten loggen bij icloud op de telefoon zelf.
Suc6 en hopelijk weet ze haar gegevens allemaal nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo rb0wag..........

Zoals het er nu naar uit ziet blijft ie vast staan.
Ze heeft de telefoon overal verwijderd via I tunes maar kan de telefoon niet resetten.
Er wordt nu de melding dat de i phone niet meer gevonden kan worden.

Is dat goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:51

Hupske

AFCA

welke code wordt er nu gevraagd, dat is na alles te lezen nog niet duidelijk.

Wordt er gevraagd om een wachtwoord van een Apple ID? Of gaat het werkelijk alleen om de toegangscode om in de iPhone zelf te komen?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
Anoniem: 987707 schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:21:
Hallo rb0wag..........

Zoals het er nu naar uit ziet blijft ie vast staan.
Ze heeft de telefoon overal verwijderd via I tunes maar kan de telefoon niet resetten.
Er wordt nu de melding dat de i phone niet meer gevonden kan worden.

Is dat goed ?
Hoe bedoel je vast staan?
Uitloggen uit de icloud doe je overigens niet via iTunes maar via https://icloud.com

Als de telefoon nergens meer in een icloud te vinden is zou het kwestie moeten zijn van telefoon opnieuw opstarten en dan moet je hem gewoon als nieuwe iPhone kunnen instellen zonder activeringsslot.

Makkelijkste was geweest: telefoon opnieuw instellen via iTunes, simkaart erin (mag een verlopen sim zijn), stappen doorlopen tot je in het activeringsslot komt, dan degene daar zijn/haar gegevens in laten vullen.
Dan via instellingen op de telefoon zelf uit laten loggen van de icloud.

Ik koop regelmatig (defecte) telefoons in en soms zit er nog een lock op omdat de mensen niet meer in hun telefoon kunnen en niet handig genoeg zijn om via pc/laptop dit te verwijderen. Meestal spreek ik dan af dat als ik ze aan de gang krijg en tegen de lock aanloop om via bovenstaande manier de lock eraf te halen.. dit werkt voor mij altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-06 19:27
Als je je iPhone verwijderd hebt uit icloud en je kan hem niet resetten, ga naar deze site http://www.3u.com/ download dat gratis programma op je pc , sluit je iPhone aan .

In de tab flash en jb ga je naar firmwares en het programma ziet welke iPhone je hebt en zoekt de juiste fw. Ga naar flash en het wijst zichzelf uit. En je duid aan : auto-áctivate idevice afther connection.

Ik heb het in het verleden ook zo gedaan als iTunes een iPhone niet herkende.

misschien heb je hier wat aan
Pagina: 1