Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: Pudg, Shadow of war, AC: orgins, BF1 en leage
Als ik onderzoek aan het doen ben naar een onderwerp voor school heb ik vaak veel tabs open. wat rond de 20-30 is. Dus een goede ram heb ik sws nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2K. Toetsenbord en muis heb ik zelf. Ik zet hem zelf inelkaar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Samsung 840 evo 250 GB. Maar ik dat ik voor een upgrade ga.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De een nieuwe p.c XD.
gewoon de hele rataplan. Ik heb zelf al een build dit onderaan deze post staat. Als jullie zich hier voer zouden kunnen buigen en vertellen of het beter kan zou ik dit waarderen:).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij CPU moet het een intel zijn. Bij GPU nivida. De case staat vast:P(ben een fractel fanboy:P
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn oud doel is is 3 HDD op RAID 5. 2 SSD op RAID 0.
3 monitoren 2x full HD 1X 1440P.
De 1440P scherm word mijn hoofd monitor voor games. terwijl de andere 2 schermen als doel hebben voor youtube/radio of andere low impact programma's.
Hier bij had ik wel de vraag: is het mogelijk dat ik mijn 1080 GPU kan aansluiten voor mijn 1440P scherm en een minder krachtige GPU kan gebruiken voor de overige 2 schermen?
Reden hier achter is. ik game nu op een laptop waar ik ook een externe beeld scherm heb gesloten. hier door gaan mijn fps naar beneden als ik game.
Ga je overklokken?
Ik wil graag mijn CPU overklokken met de CPU die ik nu gedachten heb wil ik hem naar 4.0/4.1 brengen
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan deze build beter?
kan het goedkoper zonder dat de prestatie afneemt?
Deel jullie kennis met mij AUB
Wel heb ik de vraag over de 8th gen CPU's ivm moederbords.
Ik weet niet welke moederbord's de 8th gen CPU ondersteunden. Of is het beter om voor een 7th gen CPU te gaan? Als jullie mij hier meer zouden helpen, zou ik dat waarderen.
hier is mijn build:
gallery: TheDutchRitual
Gamen: Pudg, Shadow of war, AC: orgins, BF1 en leage
Als ik onderzoek aan het doen ben naar een onderwerp voor school heb ik vaak veel tabs open. wat rond de 20-30 is. Dus een goede ram heb ik sws nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2K. Toetsenbord en muis heb ik zelf. Ik zet hem zelf inelkaar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Samsung 840 evo 250 GB. Maar ik dat ik voor een upgrade ga.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De een nieuwe p.c XD.
gewoon de hele rataplan. Ik heb zelf al een build dit onderaan deze post staat. Als jullie zich hier voer zouden kunnen buigen en vertellen of het beter kan zou ik dit waarderen:).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij CPU moet het een intel zijn. Bij GPU nivida. De case staat vast:P(ben een fractel fanboy:P
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn oud doel is is 3 HDD op RAID 5. 2 SSD op RAID 0.
3 monitoren 2x full HD 1X 1440P.
De 1440P scherm word mijn hoofd monitor voor games. terwijl de andere 2 schermen als doel hebben voor youtube/radio of andere low impact programma's.
Hier bij had ik wel de vraag: is het mogelijk dat ik mijn 1080 GPU kan aansluiten voor mijn 1440P scherm en een minder krachtige GPU kan gebruiken voor de overige 2 schermen?
Reden hier achter is. ik game nu op een laptop waar ik ook een externe beeld scherm heb gesloten. hier door gaan mijn fps naar beneden als ik game.
Ga je overklokken?
Ik wil graag mijn CPU overklokken met de CPU die ik nu gedachten heb wil ik hem naar 4.0/4.1 brengen
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan deze build beter?
kan het goedkoper zonder dat de prestatie afneemt?
Deel jullie kennis met mij AUB
Wel heb ik de vraag over de 8th gen CPU's ivm moederbords.
Ik weet niet welke moederbord's de 8th gen CPU ondersteunden. Of is het beter om voor een 7th gen CPU te gaan? Als jullie mij hier meer zouden helpen, zou ik dat waarderen.
hier is mijn build:
gallery: TheDutchRitual