@willemdemoor
Really, I don't know where to start with this one...
Overigens, in het punt onder mijn punt zegt iemand dat dat ook voor de nieuwste driver had moeten gelden van AMD met Destiny en nog wat titels, waar significante verbeteringen waar zijn te nemen. Ben ik het dan weer niet mee eens, videokaarten zijn een compleet andere markt en dat doe je niet zomaar 'ff'.
Really, I don't know where to start with this one...
Whow. Ik schrik van hoe jullie dit publiceren.
Het staat allemaal al hierboven, maar het snijdt wel hout.
- AMD heeft er nooit een geheim van gemaakt dat er ruimte voor verbetering zit in de drivers. Is bijvoorbeeld de kieskeurigheid rond geheugen verminderd? Zijn prestaties verbeterd? Is al een stuk langer op de markt...
- Kennelijk 1 test die op 2 sites van dezelfde uitgever wordt gebruikt. Kan, maar door daarover te zwijgen geef je het een onterecht air van objectieve hertest.
- 'flink verbeterd', 'stuk beter': Ik zie 82 prestatiemetingen, met daaronder een paar resultaten tot -9%, een paar tot +10%, aardig wat tussen 2 en 6%, en vooral heel veel tussen 0 en 2%. Je moet wel een prinses op de erwt zijn om dat te voelen.
- De enige 'flinke verandering' is het idle verbruik. Dat gaat met gemiddeld 24% (!) omhoog. Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat een processor gemiddeld zo'n 95% van zijn tijd minder dan 5% belast wordt. Ik zit as-we-speak op 2%.
Kan je die update ook uitsluitend inzetten tijdens het spelen van Hitman (medium)? Dat ziet er uit als het enige valide scenario.
Twee reacties van @TweakSmout en mijzelf. Waar ligt dit aan dat er supersnel hertest wordt in het geval van de ene fabrikant, maar niet de andere? Dit issue ligt namelijk al wat langer op de plank, maar is gefixt en daar zijn ook grote veranderingen in performance waar te nemen, en compatibiliteit for that matter. Daarnaast zijn de resultaten van jullie tov jullie buren niet bepaald consistent. Een massief toename in verbruik in idle, ten opzichte van een boost die eigenlijk niet merkbaar is in de praktijk. Waar gaat het mis? Dit is niet de eerste keer dat Tweakers de plank misslaat, en dan ook niet op een millimeter. Verbazingwekkend, this is a true headscratcher?En Tweakers, waar is eigenlijk de supersnelle hertest van AMD Ryzen nadat er een update kwam voor de memory issues die het platform had in het begin?

Overigens, in het punt onder mijn punt zegt iemand dat dat ook voor de nieuwste driver had moeten gelden van AMD met Destiny en nog wat titels, waar significante verbeteringen waar zijn te nemen. Ben ik het dan weer niet mee eens, videokaarten zijn een compleet andere markt en dat doe je niet zomaar 'ff'.
[ Voor 3% gewijzigd door Racing_Reporter op 26-10-2017 16:11 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.