Vraag

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een voor mij ultieme boodschappenlijst app.
Heel veel geprobeerd maar nog niet de ultieme gevonden, nu (ten einde raad :P ) eens hier polsen of iemand mijn wens terug vindt in een app.
Er zijn vele tientallen apps die een soort van (boodschappen) lijstje hebben/hanteren maar ik wil graag 2 dingen combineren en dat heb ik nog niet terug kunnen vinden in een app.
Een voorbeeld maakt het duidelijker:
Ik wil privé wat kopen bij de gamma. Ik wil voor mijn sportclubje ook wat kopen bij de gamma, maar ook bij de praxis. Voor mijn kaartclub wil ik ook wat kopen bij de praxis en bij de action.
Ik wil nu graag met 2 insteken de lijstjes kunnen benaderen namelijk via de club; dus wat moet ik allemaal voor de kaartclub kopen (en waar), maar ook de insteek via de winkel; dus sta ik in de gamma en kies ik gamma dan zie ik dat ik voor zowel de sportclub als privé boodschappen daar heb.

Ik hoop dat ik het duidelijk heb kunnen maken.
De apps die ik tot nu toe zie/probeer kunnen eigenlijk maar vanuit 1 insteek/oogpunt, bijvoorbeeld alleen de winkel benaderen.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@kaajee het is wel handig voor ons om aan te geven welke apps je allemaal al geprobeerd hebt, zodat we niet met dezelfde aan komen zetten.

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:16
Als je tags gebruikt in Wunderlist kun je precies doen wat jij wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door Arrne op 26-10-2017 15:25 ]

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:08

Nikeo

Jawelles

Mijn vriendin en ik gooien alles gewoon in een gezamelijke Google Keep boodschappenlijst. Deze is voornamelijk voor de supermarktboodschappen maar als het bijvoobeeld action of bouwmarkt is dan zetten we de winkelnaam er voor of er achter. Je kan het zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wil. Is het probleem echt zo groot?

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 18-11 15:39

Wailing_Banshee

You're Next

Wij gebruiken er OneNote voor. Gewoon meerdere pagina's. Eén voor de dagelijkse boodschappen, één voor de bouwmarkt, etc.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:51
Mijn vrouw en ik gebruiken Buy me a Pie!. Werkt perfect. Geen ervaring met de Android app, maar op ios gebruiken we hem nu ruim 3 jaar zonder problemen. Simpelweg met hetzelfde account ingelogd op beide telefoons. Wanneer mijn vrouw iets op de lijst zet, zie ik het ook. Tijdens het boodschappen doen halen we elk artikelen tegelijk van de lijst, geeft ook nooit problemen

Edit: Ondersteuning voor meerdere lijstjes uiteraard aanwezig :*)
Edit2: In jouw geval TS, kun je voor prive en club artikelen simpelweg verschillende kleuren voor de artikelen gebruiken. Wij scheiden op die manier de artikelen per winkel in 1 boodschappenlijst. Maar maak jij een lijst 'Gamma' zou je groen prive kunnen doen en blauw club. Om maar iets te noemen

[ Voor 30% gewijzigd door lolgast op 26-10-2017 15:27 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Nikeo schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:21:
Mijn vriendin en ik gooien alles gewoon in een gezamelijke Google Keep boodschappenlijst. Deze is voornamelijk voor de supermarktboodschappen maar als het bijvoobeeld action of bouwmarkt is dan zetten we de winkelnaam er voor of er achter. Je kan het zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wil. Is het probleem echt zo groot?
Second that. Het enige waar ik me aan stoor is dat het synchroniseren van een gedeelde lijst bij Keep zolang duurt. Na openen moet je vaak meerdere seconden wachten voordat je dingen kunt toevoegen of afvinken. Als andere lijst-apps daar beter mee zijn sta ik zeker open voor alternatieven.

🖥️ | 🚗

• kaajee
  • Laatst online: 08-10 12:25
rens-br schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:17:
@kaajee het is wel handig voor ons om aan te geven welke apps je allemaal al geprobeerd hebt, zodat we niet met dezelfde aan komen zetten.
Welke niet..... :P
Maar je hebt een punt inderdaad, ik doe een poging (nog niet limitatief):
-Supersimpel Boodschappenlijst
-Listonic
-Wunderlist
-Any.do
-Bring!
-Cinnamon
-Shopping list
-Lazy Shopper
-Out of Milk
-

En probeer ondertussen eens de genoemde.....
Ging mij er meer om dat er lezers zijn die denken "hé dat kan de mijne" en dat dan hier melden.

En natuurlijk is het geen groot probleem alleen leek/lijkt het mij handig. En ik denk dat het voor meer mensen kan opgaan. Als er een boodschappenlijst is die er wel op deze manier mee om kan gaan is dat toch alleen maar handig en meegenomen?

[ Voor 16% gewijzigd door kaajee op 26-10-2017 15:43 ]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1