Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenderks
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-02-2021
Hallo,

ik heb in mijn auto een JVC kd-r971bt zitten, welke d.m.v bluetooth verbonden is aan mijn iPhone SE.

Nu luister ik vaak muziek via spotify, maar azo snel als de telefoon en de radio elkaar zien begint de iTunes app te spelen. Deze kan ik alleen stoppen als ik op spotify een nummer start. Het gebeurt af en toe zelfs dat spotify er niet overheen komt. Ook als ik na het bellen ophang begint itunes te spelen.

Ik heb al op internet gezocht naar een oplossing, als in de handleiding van de radio en in de iPhone, maar ik zie nergens staan hoe ik dit uit kan zetten.

Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Je kunt proberen om in je instellingen, onder Muziek de 'Geluidscontrole' uit te zetten.

Het is volgens mij een bekend probleem dat al vele jaren aanwezig is en het had iets te maken met de laatste app die gebruik maakte van de headset interface. Dus als je een headset aansloot of een bluetooth audio verbinding opzette, dan ging de Iphone de laatst gebruikte app die hier mee geassocieerd was automatisch starten.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenderks
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-02-2021
dank voor je reactie,

Geluidcontrole staat al uit.

Eerst was het inderdaad de geassocieerde app, maar nu maakt die daar standaard itunes van. Beetje opdringerig gedrag vind k eigelijk.