Ik heb momenteel een prima gaming pc, maar wel nog gebaseerd op een I3770K en ik zit toch te denken over een overstap naar een systeem met skylake processor
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen..
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600, dat lijkt weinig, maar ik heb nog veel onderdelen die ik meeneem uit mijn oude systeem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuw moederbord, nieuwe processor, nieuwe processorkoeler, nieuw geheugen, nieuwe SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel (processor), Samsung (SSD), qua geheugen low profile en minimum 16gb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luidruchtig, maar dat komt wel goed denk ik?
Ga je overklokken?
Met deze nooit gedaan, ondanks het een K processor was en er een goede luchtkoeling op zat. Nooit nodig geweest.
Wat verwacht je van ons?
Weet vooral niet welke richting ik op moet met mobo en of er voor SSD van samsung bijvoorbeeld echt Pro nodig is of niet. i7 was ook wat overdreven achteraf gezien, had vorige keer ook makkelijk voor een i5 kunnen gaan denk ik? Ik doe niet echt aan videobewerking oid.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen..
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600, dat lijkt weinig, maar ik heb nog veel onderdelen die ik meeneem uit mijn oude systeem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING 8G | € 602,37 | € 602,37 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | Corsair CX750M | € 90,- | € 90,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 943,67 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuw moederbord, nieuwe processor, nieuwe processorkoeler, nieuw geheugen, nieuwe SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel (processor), Samsung (SSD), qua geheugen low profile en minimum 16gb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luidruchtig, maar dat komt wel goed denk ik?
Ga je overklokken?
Met deze nooit gedaan, ondanks het een K processor was en er een goede luchtkoeling op zat. Nooit nodig geweest.
Wat verwacht je van ons?
Weet vooral niet welke richting ik op moet met mobo en of er voor SSD van samsung bijvoorbeeld echt Pro nodig is of niet. i7 was ook wat overdreven achteraf gezien, had vorige keer ook makkelijk voor een i5 kunnen gaan denk ik? Ik doe niet echt aan videobewerking oid.