Goeiemiddag. Ik heb een aantal jaren geleden een game pc gekocht, nu dacht ik heel leuk en aardig een nieuwe windows installatie te doen maar hij wil hem niet volledig installeren. de computer installeert de ene keer 10 GB terwijl de andere keer hij 25 GB van de 30 installeert hierdoor krijgt mijn systeem regelmatig problemen zoals foutmeldingen, crashes, zwarte schermen etc. Maar hoe komt dit nou ik heb meerdere manieren geprobeerd om het op te lossen zoals de cd schoonmaken een nieuwe disc writer te kopen en kijken of hij hier wel werkt. Ik blijf nu vasthangen op twee opties of mijn CD is kapot en heeft nooit volledig gewerkt of het moederbord heeft kuren en moet vervangen worden heeft iemand enig idee wat het is en hoe ik het kan oplossen. Alvast bedankt voor de reacties.
Krijg je geen foutmelding tijdens installatie?
Kun je een Windows 10 (ga ik even van uit) ISO downloaden en deze op USB zetten. Dit moet gewoon mogelijk zijn via de Microsoft site en je kunt, (zo lang je de juiste versie selecteert) je huidige key gewoon gebruiken tijdens installatie.
Kun je een Windows 10 (ga ik even van uit) ISO downloaden en deze op USB zetten. Dit moet gewoon mogelijk zijn via de Microsoft site en je kunt, (zo lang je de juiste versie selecteert) je huidige key gewoon gebruiken tijdens installatie.
Geen foutmelding niks voltooit de installatie normaal en start opnieuw op, het is windows 8.1 weet niet precies of we die opnieuw kunnen installerenRaznov schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:22:
Krijg je geen foutmelding tijdens installatie?