Toon posts:

Schoolproject - Kleur niet zichtbaar na exporteren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Ik ben op dit moment bezig met een schoolproject. We moeten een filmposter maken voor ons eigen bedachte science-fiction verhaal. De titel van mijn film is 'Climax'. Via Photoshop hebben we alles moeten opmaken en vanaf daar moesten we het bestand openen in InDesign en de poster vanuit InDesign verder opmaken wat betreft de titel etc.

De titel heb ik een soort grijzige kleur gegeven. Als ik echter van het InDesign bestand een package maak en ik open vervolgens het drukgereed PDF, dan is de titel ineens compleet wit. Dit geld voor alle andere teksten die via InDesign zijn toegevoegd.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Alvast ontzettend bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het helpt als je in ieder geval al aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt zodat wij weten welke suggesties we al kunnen overslaan, niemand heeft er wat aan als wij oplossingen aandragen die je al tevergeefs geprobeerd hebt.

Daarnaast is het ook handig om te weten hoe je de tekst die veranderd opgezet hebt, is het een standaard lettertype dat je een kleurtje gegeven hebt, of heb je er andere dingen mee gedaan of zijn het afbeeldingen die je half transparant ergens overheen gezet hebt, etc.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 13:35
En wat zijn je export settings voor PDF? Zet die eens op X1A, High Quality print, en kijk kritisch naar het 'Output' tabje (waaronder kleurconversie en 'destination'). :)