printer canon bjc 4300 doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Hoi
ik heb een probleem met mijn printer, canon bjc 4300. Hij print namlijk niet meer, die statuslampjes blijven op oranje staan ipv groen, en hij blijft maar ratellen :r.
Als ik een bestand wil printen dan geeft hij aan dat er een probleem is, lpt1 etc etc, en daarna dat de cardridge niet gevonden kan worden :'(

Ik werk met Win98Se, nieuwe cardridges etc etc
wie weet wat ik hier mee moet, oplossing aub!

bvd Dennis

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Beste heer Dennis,

Na het lezen van uw posting en na ampel overleg met de helpdesk overhier, kan ik u het volgende melden.
Bij de aanschaf van deze printer heeft u een boekje gekregen, een zogenaamde gebruiksaanwijzing cq manual. In dit boekwerkje wat door de firma Canon is uitgegeven, staan onder het hoofdstuk "problemen" cq "troubleshooting" enkele zeer bruikbare tips omtrent eventuele foutmeldingen met betrekking tot uw printer.
Mocht uw probleem hier niet vermeld staan dan is het ook nog zeer goed mogelijk dat u in dit hoofdstukje aanvullende informatie kunt vinden onder het hoofdstuk [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]canon bjc 4300[/url].
Hopende u zo voldoende geinformeerd te hebben,

Verblijf ik,

Jurjen13

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 08:56
Als zo`n printer het niet meer doet heb je 2 opties

Printkop stuk, koop voor 119 piek een nieuwe en hij doet het weer

of

iets anders stuk in printer, pleur het ding weg repareren is duurder als een nieuwe :)

Verwijderd

Heb je soms van die goedkope kut cartridges gebruikt.
En niet de Originele

Greetz MrFrosty