Hallo allemaal.
Het volgende is het geval.
Ik ben in het bezit van een onderwater camera.
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.zJ99ln
Deze onderwatercamera heeft zijn eigen WIFI.
Helaas heeft deze WIFI maar een bereik van 80 meter.
Het antenne/WIFI gedeelte van deze camera drijft OP het water, dus ik zal er geen last van hebben dat het WIFI signaal door het water word geblokt.
Nu wil ik mijn camera echter op ruim 100 meter plaatsen, en toch de beelden rechtstreeks kunnen bekijken via de WIFI op mijn tablet.
Nu is mijn idee dus om een WIFI extender/repeater te gebruiken.
Deze extender/repeater wil ik dan halverwege plaatsen, zodat ik toch voldoende bereik heb.
zie afbeelding.
Nu zou je kunnen vragen waarom ik niet aan de andere kant van het water ga zitten om zeker te zijn van het bereik, of zelfs daar ga zitten waar ik die extender/repeater wil plaatsen.
Het antwoord daar op is dat ik niet aan de noordzijde mag zitten/lopen.
En waar ik de extender/repeater wil plaatsen is geen ruimte om mijn hengels te plaatsen.
Maar dat is nog niet alles.......
Op de plek waar ik die extender/repeater wil plaatsen is geen elektriciteit.
Dus de extender/repeater zal zichzelf moeten voeden door een eigen accu of zo mogelijk voorzien zijn van een USB voeding zodat ik daar eventueel een powerbank aan kan hangen.
Beide opties zou zelfs perfect zijn.
Maar............, ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit wel mogelijk is, en zowel, welke extender/repeater zou ik dan moeten nemen.
Dus....., helluuuupppp.....
Ik ben er van overtuigd dat er hier mensen zijn die er tig x meer verstand van hebben dan ik, dus bij deze doe ik een beroep op jullie.
Vriendelijke groet, hondaygo...
just looking for wisdom...