Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus laptop UX430 Rose Gold verkrijgbaar in Nederland?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ester114
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-09-2021
Hallo, navraag bij Asus heeft mij nog weinig opgeleverd, daarom hier de vraag of iemand weet of de Asus Zenbook UX430 Rose Gold in Nederland te verkrijgen is / gaat zijn?

Hieronder de link naar de laptop die ik bedoel:

https://www.asus.com/nl/Laptops/ASUS-ZenBook-UX430UA/

Ik heb op internet al gezocht of hij wellicht bij te verwachten / aangekondigde modellen in Benelux staat, maar tot nu toe niets kunnen vinden.

Bedankt alvast!

Alle reacties

Verwijderd

Ik heb ook nog even gezocht. Via de site van Asus komt inderdaad alleen de blauwe Zenbook naar voren, en die is ook vrij goed verkrijgbaar. Ook in de PriceWatch kan ik de laptop niet vinden. Ik heb t vermoeden dat de Rose Gold niet in Nederland gaat komen, of in ieder geval niet de komende tijd.

• ester114
Bedankt, dat vermoeden heb ik dus ook. Ik wacht nog even of Asus reageert via hun 'stel-je-vraag' optie. Jammer zeg, want voor wie geen Apple wil zou dit echt een mooie laptop in de kleur Rose Gold zijn...

Verwijderd

Prima alternatief uiteraard. Hopelijk ben je in de toekomst de gelukkige met een Rose Gold Asus.

• ester114
Hopelijk wel, bedankt voor het meedenken!

Verwijderd

Als je een leuk uitziende laptop wil, de witte Lenovo IdeaPad 510 is ook niet onaardig om te zien.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 14:27
Ik lees even mee, 'moet' begin volgend jaar ook een nieuwe laptop en de UX430 lijkt mij interessant maar die blauwe variant vind ik spuuglelijk....

Wat is trouwens het verschil tussen de UX410 en de 430?

• RAW_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-11 16:40
LordLynx schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:56:
Wat is trouwens het verschil tussen de UX410 en de 430?
De 430 is ietwat lichter en dunner, de 410 is wat zwaarder en dikker (maar het scheelt niet heel veel). Het voordeel van de 410 is dat er zelf nog het één en ander aan valt 'up te graden' (het werkgeheugen is uitbreidbaar en er is nog plaats voor een extra harde schijf) in tegenstelling tot de 430 waar de meeste componenten vast zitten gesoldeerd om de laptop dunner te kunnen maken.

Je kunt ook kijken naar de BX410 en BX430, dit zijn bijna exact dezelfde modellen maar dan gericht op de zakelijke markt. Deze zijn leverbaar in het (donker)grijs, misschien spreekt dat je meer aan dan de blauwe kleur:
serie: ZenBook BX410UA
serie: BX430UA
ester114 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:01:
Ik heb op internet al gezocht of hij wellicht bij te verwachten / aangekondigde modellen in Benelux staat, maar tot nu toe niets kunnen vinden.
Helaas is Asus een beetje inconsequent met het uitbrengen van modellen in de Benelux. Het zal niet de eerste keer zijn dat ze bepaalde versies of kleuren wel in (bijvoorbeeld) Duitsland uitbrengen om vervolgens Nederland over te slaan omdat ze aannemen dat er geen markt voor is.

Mocht je een sterke voorkeur voor een roze laptop hebben kun je nog de Dell Inspiron 13-7370 bekijken. Deze laptop is als extra optie in het "Pink Champagne" te bestellen via dell.nl. Het gaat wel om een 13,3 inch laptop, dus als je liever een 14 inch laptop hebt is dit geen optie.

• ester114
Ik ga die Dell eens bekijken, bedankt voor de tip!

• ester114
Volgens mij bedoel je deze Dell? Ik kan bij de specs niet zien of deze een mat of glanzende coating heeft op het beeldscherm, jij een idee?

http://www.dell.com/nl-nl...aptop?view=configurations

• RAW_
ester114 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:46:
Volgens mij bedoel je deze Dell? Ik kan bij de specs niet zien of deze een mat of glanzende coating heeft op het beeldscherm, jij een idee?

http://www.dell.com/nl-nl...aptop?view=configurations
Ja dat was de laptop die ik bedoelde.

De specificaties zijn inderdaad niet heel duidelijk over de beeldcoating en gezien het een vrij nieuwe laptop is zijn er ook nog niet zoveel reviews over te vinden. Had wel een Duitse (video)review gezien waarin het beeldscherm als licht spiegelend werd omschreven. Dus ik verwacht dat je ervan uit kunt gaan dat het beeldscherm een glanzende coating heeft.

Link naar de Duitse review, één van de minpunten is "leicht spiegelndes Display":
http://www.allround-pc.co...est-dell-inspiron-13-7000

• ester114
Dankjewel, nadat ik mijn reactie had geplaatst, had ik inderdaad ook dezelfde Duitse review ontdekt haha. Ik twijfel teveel over die Dell en inderdaad is er qua gebruikerservaringen nog weinig over te lezen. Ik heb de kleur roze laten varen (wat laptops betreft dan) en besloten om voor deze Asus te gaan:

https://www.paradigit.nl/...a-bm172t/80047649/product

Volgens mij een prima ding (afgezien van de extreem saaie kleur) om op te werken en internetten, lijkt me? Ik ben voornamelijk op zoek naar een laptop die licht en niet te groot is zodat ik m mee kan nemen op reis, redelijk vlot is en ik zal m vooral gebruiken om op te werken, schrijven en internetten. En ik vind Asus toch wel een erg goed merk...

• ester114
(en vind het fijn dat deze een ethernet poort heeft ookal lijk ik misschien een fossiel nu ik dit zeg, én een mat scherm!)

• RAW_
Ziet er prima uit voor jou doeleinden en Asus is inderdaad best een degelijk merk. Heb zelf ook altijd liever een ethernet aansluiting. Mag dan minder hip zijn dan wifi, maar stabiel is het wel ;)

• ester114
Ah fijn, ben ik dus niet de enige die 'minder hip' is. Bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1