Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
En dan vooral met betrekking op games.
De Samsung galaxy S2 was mijn oude telefoon nu via TV LG actie een Q6 over.
Twijvel of ik hem wel wil houden.
Hoe goed is de LG Q6 in het segment van huidige telefoons?
Of beter gezegt, is hij qua performance onder of boven mij shield K1 tablet?

[ Voor 15% gewijzigd door Reconhell op 25-10-2017 23:47 ]

Beste antwoord (via Reconhell op 26-10-2017 10:57)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
een k1 zal in benchmarks nog wel wat hoger zitten op grafisch gebied, en ik vermoed ook op pure rekenkracht, maar dan vergelijk je ook een (oudere) gaming tablet met een moderne midrange telefoon, wat een beetje een kromme vergelijking is.

een s2 is na 6 jaar echt wel rijp voor de vuilnis bak (tenzij je er alleen mee belt en sms't)

Strava

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Reconhell op Tweakers wordt bij het aanmaken van een topic toch net wat meer eigen inzet verwacht dan dat je nu hebt laten zien. Ga eerst zelf wat benchmarks en reviews na en vergelijk de specificaties.

Daarnaast kunnen wij voor jou niet bepalen of de ene telefoon beter of slechter is dan wat je nu hebt. Daar zul je toch echt zelf achter moeten komen.

Om je toch een beetje te helpen. De Q6 is echt een extreme stap voorwaarts. De S2 draait nog Android 2.3 (versie uit 2010) heeft beperkte opslag, ram en lage resolutie.

[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 26-10-2017 10:47 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
een k1 zal in benchmarks nog wel wat hoger zitten op grafisch gebied, en ik vermoed ook op pure rekenkracht, maar dan vergelijk je ook een (oudere) gaming tablet met een moderne midrange telefoon, wat een beetje een kromme vergelijking is.

een s2 is na 6 jaar echt wel rijp voor de vuilnis bak (tenzij je er alleen mee belt en sms't)

Strava