Ik vertrek volgende maand op backpackreis. Daarvoor zoek ik nog een koptelefoon. Ik heb al twee koptelefoons, echter vind ik deze niet geschikt: Sony MDR-V55R (vind hem niet goed zitten en de bass doet pijn aan me oor en hij is enorm versleten) en Audio-Technica ATH-M50X (geweldige koptelefoon, echter wel vrij groot en ik ben bang dat hij nogal zweterig op mijn hoofd gaat zitten. Ik twijfel wel om hem mee te nemen though...).
Ik weet overigens niet of het uit maakt, maar ik heb last van tinnitus. Ik heb gehoord dat noise-canceling headphones hierbij chill kunnen zijn. Maar ik gok dat dit waarschijnlijk ver boven mijn budget is? Daarnaast nog iets om wellicht mee rekening te houden: een koptelefoon die niet te zweterig op je hoofd zit zou fijn zijn, gezien het best warm is waar ik heen ga.
Een koptelefoon die een beetje opbouwbaar is (de meeste?) zou wel handig zijn, liever niet te groot dus. Hij hoeft niet draadloos te zijn.
Ik zoek een?
Koptelefoon!
Wat is je budget?
Met voorkeur geef ik niet veel meer uit dan 50-60 euro. Echte max? 100ish.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren tijdens het reizen. Ik luister vooral elektronische muziek, maar mijn ervaring met te veel bass (die Sony) was ook niet echt fantastisch.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de Philips shl3300 gevonden en geprobeerd. Ik was echter niet heel overtuigd. Voor de rest zie ik door de bomen het bos niet meer. Zijn er absolute toppers waar ik voor móét gaan?
Ik hoor graag jullie advies.
Alvast bedankt.
Ik weet overigens niet of het uit maakt, maar ik heb last van tinnitus. Ik heb gehoord dat noise-canceling headphones hierbij chill kunnen zijn. Maar ik gok dat dit waarschijnlijk ver boven mijn budget is? Daarnaast nog iets om wellicht mee rekening te houden: een koptelefoon die niet te zweterig op je hoofd zit zou fijn zijn, gezien het best warm is waar ik heen ga.
Een koptelefoon die een beetje opbouwbaar is (de meeste?) zou wel handig zijn, liever niet te groot dus. Hij hoeft niet draadloos te zijn.
Ik zoek een?
Koptelefoon!
Wat is je budget?
Met voorkeur geef ik niet veel meer uit dan 50-60 euro. Echte max? 100ish.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren tijdens het reizen. Ik luister vooral elektronische muziek, maar mijn ervaring met te veel bass (die Sony) was ook niet echt fantastisch.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de Philips shl3300 gevonden en geprobeerd. Ik was echter niet heel overtuigd. Voor de rest zie ik door de bomen het bos niet meer. Zijn er absolute toppers waar ik voor móét gaan?
Ik hoor graag jullie advies.
Alvast bedankt.