En toch kan ik het niet begrijpen dat iedereen een de 915+ af loop te zeiken, ik heb er zelf geen problemen mee, ik ben systeembeheerder op verschillende bedrijven en daar hebben we de volgende merken:
Sony, Philips, Samsung, NEC, EIZO euh...
Om bij NEC te beginnen:
Alleen de 15" en 17" model hier, maar ik vind de kwaliteid gewoon bagger. De kleuren zijn uitematen slecht en het kijkt gewoon niet lekker naar zo'n monitor.
Samsung:
Dat verhaal ken iedereen denk ik wel. Gewoon K*T monitoren, zit nu zelf achter een 1000p te werken

, dit geld ook voor de 750p en de 950p, ze zijn gewoon waardeloos, maar ja.. niet duur he.
Philips:
Nou we hebben verschillende 17" en 19" bij elkaar staan, je word gewoon gek als je er naar kijkt. Het beeld flikkert gewoon aan alle kanten. De 21" staan allemaal ver uit elkaar en die gaat dan opzich nog wel, maar vind het geen lekkere monitor om naat te kijken.
Sony:
Deze monitor gaat nog wel die staan hier in allerlij modellen alleen hebben sommige problemen met de kleuren (alle lijnen zijn dubbel etc). 4 van de 20 zijn terug gegaan. Gewoon vervangen, niets aan de hand.
EIZO:
Niets op aan te merken. Maar ja.. voor dat geld mag dat ook wel. Ik heb zelf nooit met dat scherm gewerkt omdat we er maar 2 van hebben (19" en 21") op een bedrijf.
LG O+:
Jammer dat we die hier niet hebben

Niet 2 van die afschuwelijke lijken waar ik altijd tegen aan loop te hikken, hij is gewoon prima. Iemand had mij dat scherm aangeraden (was van plan een Sony of EIZO te kopen) omdat die 2 lijnen er niet inzaten en dat ie een stuk goedkoper was. Ik vond het alleen jammer dat ie maar tot 19" ging

, wilde het liefst 21" maar ja..
Achter af gezien maar gelukkig, deze weegt al 28 kg, en ik heb er zo'n handje van om het geregeld te verslepen.
Ik heb er nooit spijt van gehad dat ik geen Sony of EIZO gekocht heb. Ik ben gewoon happy met de mijne.
Btw, aangezien die van jullie dan zo slecht zijn is de mijne te koop voor F100.000,-

Tja.. als je de loterij wint hou je ook een hoop geld over en dit scheen nog moeilijker te zijn, misschien moet ik daarom maar F100.000.000 vragen of nie