Toon posts:

Huh? Beeld aan de linker v/h beeldscherm groter...

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest vanmiddag ff mijn monitor opnieuw instellen (stelt niets voor) en wat ik nou gedaan heb of hoe het gekomen is, weet ik niet, maar ik heb het pas net opgemerkt: als je mijn monitor (van dichtbij) van rechts naar links bekijkt valt je op dat des te meer je naar de linker kant gaat, de te groter alles wordt en vooral in de laatste 10 centimeter is dat heel goed te merken.. de text is zo'n 1,5 keer groter!!

Ik snap zelf helemaal niet hoe dit kan en zou graag willen dat het weer normaal wordt. Weet iemand hoe ik dit (hopelijk kleine) probleem kan oplossen??

Bij voorbaat dank!

p.s. Gebruikte monitor: 17" CTX (VL710), 11 maanden oud, gebruikte resolutie en diepte; 1024*768 & 32 bit.

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Dat heb ik ook, aan de zijkanten wordt de text uitgerekt op 1024. Ik heb de res gewoon op 1280 gezet (met grote lettertypen en pictogrammen). Probeer anders een een andere kleurendiepte of probeer zelf een video mode te selecteren.
Mijn monitor: LG 78FT+ (17")

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Bij mij is het nu weer weg - op 1024 doet'ie het gewoon normaal. Ik heb net nieuwe drivers voor m'n Banshee geinstalleerd (1.04.00) dus misschien ligt het wel aan je video drivers (lijkt me vreemd eigenlijk).