Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe Samsung s8 gekocht.

nu heb ik een probleem die ik maar niet kan oplossen. als ik een berichtje krijg via whatsapp , en ik open die met finger id krijg ik een grote Reply box! ik wil graag een melding hebben op mijn gsm als ik een bergtje heb ontvangen. maar na het unlocken van mijn gsm wil ik geen reply screen hebben die altijd moet wegdrukken. dit is zeer frustrerend. kan iemand mij helpen? is dit een bug?
Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/22854774_1531654863622820_1160363308_n.png?oh=98f7a0c7d267f99a33df739b8485b308&oe=59F2ED31

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Op Tweakers is wel het de bedoeling om eerst zelf het eea. te proberen en op te zoeken. Wat heb je dus zelf al gevonden? Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Om je toch de goede kant op te wijzen. Deze optie zit in Whatsapp zelf en kan je vinden bij:
'Instellingen' -> 'Meldingen' -> 'Pop-upmeldingen' -> 'Geen pop-up'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Even in de Whatsapp instellingen onder "meldingen" dit uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de optie om die reply vak te deactiveren zit er niet tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@rens-br dat is het juist. ik wil wel een pop up. maar ik wil geen grote reply vak zoals in de foto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:32:
@rens-br dat is het juist. ik wil wel een pop up. maar ik wil geen grote reply vak zoals in de foto.
Maar die grote reply is de pop-up. De notificatie krijg je nog steeds gewoon. Wellicht ben je in de war met Heads-up notificaties. Welke als ik mij niet vergis, standaard aanstaan.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 25-10-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aaah oke ik snap het... En hoe kan ik dan edge lightning houden? Want als ik pop up uitschakel op whatsapp dan werkt edge light nietmeer en gaat mijn scherm niet aan als ik een bericht krijg.
rens-br schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:38:
[...]

Maar die grote reply is de pop-up. De notificatie krijg je nog steeds gewoon. Wellicht ben je in de war met Heads-up notificaties. Welke als ik mij niet vergis, standaard aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:15:
Aaah oke ik snap het... En hoe kan ik dan edge lightning houden? Want als ik pop up uitschakel op whatsapp dan werkt edge light nietmeer en gaat mijn scherm niet aan als ik een bericht krijg.
[...]
Hiervoor moet je aankloppen bij Dhr. Zuckerberg.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus da is een bug?
Switchie schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:31:
[...]

Hiervoor moet je aankloppen bij Dhr. Zuckerberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 15:17

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Of een functie. Net hoe je het wilt bekijken natuurlijk. Het zou inderdaad netter geweest zijn als je die hadden opgesplitst.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:15:
Dat is een goede vraag. Op mijn OPO kan ik specifiek aanzetten dat het scherm aangaat bij elke melding. Wellicht heb je op de S8 ook zo'n optie?

Bij mij staat de optie bij:
'Instellingen' -> 'Weergave' -> 'Actieve display'
Pagina: 1