Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik er niets over kan vinden wil ik even melden hoe je zoveel mogelijk reclame kan oveslaan op npo, voorheen uitzendinggemist, voor in ieder geval de ipad. Of het voor iphone ook werkt weet ik niet.

Ik vind het niet redelijk dat je voor elk programma eerst reclame moet kijken, die dan ook elke keer hetzelfde is. Als je bijvoorbeeld de hele week pow news flits wilt kijken dan kijk je bijna meer reclame dan het programma. Omdat het dan ook nog eens dezelfde spots zijn wordt het een brainwash. Ook staan de opbrengsten voor de npo niet in verhouding tot de last die je ervan hebt.

Start eerst netflix of iets anders wat geluid geeft, hoeft niet maar werkt het best. Start de npo app daarna en begin een uitzending. Zodra de eerste reclame spot geluid geeft swipe je met 4 vingers naar rechts waardoor je in de vorige app komt, start daar de film of sound weer en doe hetzelfde maar swipe dan naar links met 4 vingers waardoor je weer in de npo app komt. Je hoort dan nog de reclame maar het beeld is weg zodat je de uitzending kan beginnen door op play te drukken. Het geluid van de reclame kan nog even doorlopen maar de intro van de uitzending begint er alvast doorheen te lopen en de tweede spot begint uberhaupt niet. Je kan ook terug naar een app zonder film of geluid maar dan hoor je de 2de reclame nog wel er doorheen. Het swipen werkt dus zowieso wel maar als uit de vorige app geluid komt dan werkt het nog beter. Niet perfect maar als je eraan gewend bent na een paar keer doen dan gaat het vrij vlot.