XPS15 batterij capaciteit verschillende modellen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLargeKing
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-07 16:46
Hallo,

Ik heb van de week een Dell XPS 15 besteld. Voor het bestellen had ik gelezen dat de extra HDD in het goedkoopste model zorgt voor een kleinere batterij, omdat er ruimte voor deze HDD is. Vandaar dat ik gekozen voor de variant met enkel een 256GB SSD. Na bestellen zag ik bij de specificaties echter staan dat ook dit model een 56 W/u batterij heeft, in plaats van de 97 W/u batterij voor de duurdere modellen. Lijkt mij erg raar, aangezien dat volgens mij zou betekenen dat er lege ruimte in de laptop zou zitten.

Ik heb maandag meteen een mailtje gestuurd met deze vraag, maar daar is nog niet op gereageerd. De telefoon wordt helaas ook niet opgenomen bij de klantenservice. Vandaar dat ik de vraag hier stel. Is er iemand die (uit ervaring) weet of dit model geleverd wordt met de 56 of de 97 W/u batterij?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Je zou dit toch even moeten opnemen met Dell. Maar mijn ervaring is dat bedrijven zelden meer leveren dan beloofd. Dus je gaat niet zomaar een grotere accu krijgen als dit niet specifiek genoemd wordt of als je hier specifiek voor gekozen hebt. Lege ruimte verkopen is nog altijd veel goedkoper dan enkele extra accucellen.

Dell heeft voor zover ik weet ook prima gespecificeerde facturen. Dus kijk ook even op je factuur of er staat welke accu je erbij gekocht hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door Tyrian op 27-10-2017 14:51 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs