Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ooit één gesprek bij *knip* gehad over vermogensbeheer.
Ik liet die persoon z'n uitleg doen, en toen vroeg ik: "Jamaar, en welk rendement garandeert u mij?"
Het antwoord was min of meer "mijnheer, zo werkt het niet. Wij beheren uw portefeuille, en wij gebruiken
onze kennis om een beter rendement te halen dan u zelf zou kunnen halen".
Jaja, maar garanties? Nul komma nul.
Zo werkt het niet bij mij, dan doe ik het wel zelf.
Ik ken dat. Een jaar -20% halen, en dan als antwoord krijgen "dat ik het zelf niet beter zou gekunnen
hebben".
Ik vind, ook al kunnen ze niet garanderen dat ze bv. minimaal 5% per jaar halen, dat ze minstens zouden
moeten garanderen dat je géén negatief rendement hebt. Dan zou ik het overwegen. Laat ze knoeien al
wat ze willen, als het totaalrendement negatief is, past de bank op het einde van het jaar bij, zodat m'n
kapitaal gewaarborgd blijft. Ze konden en ze wouden dat niet, awel, dan zeg ik: "je bent niet zeker van je
stuk, laat maar, ik doe het wel zelf".
Voorlopig ben ik nog altijd content van wat ik zelf doe.

[ Voor 1% gewijzigd door Krisp op 25-10-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind eigenlijk dat *knip* correct gehandeld heeft, al zou ik niet durven stellen dat hun het zeker beter doen dan de klant.
Als je geen garanties kan geven mag je dat ook niet doen. En eis je garanties, dan zal dat ten koste gaan van je mogelijk rendement. En eis je een groot rendement met garantie, dan weet je dat je bedrogen wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Krisp op 25-10-2017 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Behaalde rendementen in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

En je zal nergens, maar dan ook NERGENS, gegarandeerde rendementen halen. Het blijft gewoon gokken, zo simpel is het.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zijn maar weinig financiële instellingen die dit soort garanties afgeven. Als ze het niet halen hebben ze namelijk een probleem.

Maar wat wil je verder met dit topic? Wordt het een naming and shaming of een spambericht zodat AW&P meer bekendheid krijgt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:25:
Ik vind eigenlijk dat *knip* correct gehandeld heeft, al zou ik niet durven stellen dat hun het zeker beter doen dan de klant.
Als je geen garanties kan geven mag je dat ook niet doen. En eis je garanties, dan zal dat ten koste gaan van je mogelijk rendement. En eis je een groot rendement met garantie, dan weet je dat je bedrogen wordt.
Je antwoord jezelf, en daarbij spreek je jezelf nu ook tegen.

Poging tot spam maar mislukt?

[ Voor 3% gewijzigd door Krisp op 25-10-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:29

Qwerty-273

Meukposter

Vermogensbeheer is tegenwoordig voor de meesten een overbodige optie geworden. Nu heeft men als vermogende zelf vaak de tools (via internet bijvoorbeeld ETF's) om het vermogen te beheren, te investeren, etc. etc. Vroeger was dat allemaal veel minder, en zat je veel meer aan de telefoon en echt "werk" te doen.
Wat wel openblijft staan is het juridische deel van hoe in welke vormen en onder welke entiteit het vermogen het beste beheerd kan worden.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
allemaal nieuw voor me... wil graag meningen horen... ben geintreseerd in forex op korte termijn... en de meer ik naar *knip* luister, de duidelijker het me word... maar toch... iemand anders ervaring met hun..??

[ Voor 7% gewijzigd door Krisp op 25-10-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij *knip* maken ze gebruik van hefbomen, op de valutamarkt (forex)... day to day trading.. hele leuke returns op korte termijn... zeker een aanrader..

[ Voor 10% gewijzigd door Krisp op 25-10-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Twee clones maken en daarmee een topic bouwen werkt niet op GoT. Topic dicht, ban voor alle betrokken accounts is aangevraagd.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.