Samsung Galaxy S7 geen garantie You-Mobile

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:30

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Ik heb een Samsung Galaxy S7, deze is gevallen rond eind juni/begin juli. Barst in het scherm enzovoort, onwerkbaar.
Dus ik heb het scherm laten repareren bij You-Mobile, voor zover ik weet een goed reparatiebedrijf. Ik kreeg ook 24 maanden garantie op de reparatie, dus de keuze is gevallen op dit bedrijf om de reparatie uit te laten voeren. Dit koste me inclusief nieuwe backcover (daar zat ook een barst in), uit mijn hoofd € 275,-
Na de reparatie (een dag later) kon ik mijn telefoon ophalen. Bij de check bleek dat het scherm niet goed gemonteerd zat (oid) want mijn touchscreen reageerde nauwelijks. Er moest een nieuw scherm besteld worden, weer een dag later was mijn telefoon dan goed gerepareerd dacht ik.

Er is gewerkt met officiële Samsung onderdelen.

Tijdens de vakantie (eind augustus) kwam ik er achter dat het scherm een beetje los ging zitten bovenin, verder niet echt storend en ik had al het voornemen om dit binnen de garantie te laten verhelpen. Eind september kwamen er allemaal paarse strepen in het scherm en ben ik direct naar You-Mobile gegaan.
Daar werd geconstateerd dat dit inderdaad niet goed was. De eerste reactie was "zo, die heeft een beste klapper gemaakt".
Sowieso al een rare reactie om het direct maar op valschade te gooien (telefoon is niet gevallen in de tussentijd en heeft keurig in een hoesje gezeten).
Verhaal uitgelegd en de medewerker heeft de telefoon wederom helemaal gecontroleerd, en er is geen schade geconstateerd, behalve het loszittende scherm

Garantie op reparaties doen ze blijkbaar niet zelf, de telefoon zou opgestuurd worden naar Samsung (letterlijke woorden) en daar zou het onder garantie verholpen worden. Dit zou 2 weken duren.

Vandaag zijn we 3 weken verder en heb ik net gebeld met You-Mobile wat de status was.
Blijkbaar is mijn telefoon opgestuurd naar Dynafix (oh god..) en ja hoor, er is een barst in het beeldscherm ontdekt. Hierdoor krijg ik geen garantie op mijn reparatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AQpvXMsD4QgMY6x5E3JOocD2/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ESe3P4ywjv9zgLfDNcymEsMu/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zJUs9jZAo0sVyRiQYegzJ9s6/thumb.jpg

(Ja, zeg het maar of daar een barst zit)

Volgens Dynafix kost de reparatie € 395,- en kan het reparatiebedrijf het toestel ongerepareerd terug krijgen voor € 36,-

Ik werd een beetje overvallen door dit nieuws en heb de foto's en het schaderapport opgevraagd. Los van of het mijn toestel is wat op de foto's staat is de reparatie aangemeld bij Dynafix onder naam van een medewerker van You-Mobile, dat vind ik al apart, want het is mijn toestel, en niet die van de medewerker van You-Mobile.
Op het schaderapport staat het volgende
Beste klant,
Bedankt voor het opsturen van je toestel. De probleemomschrijving die we van je kregen was dat er vlekken in het beeld aanwezig zijn. Na
onderzoek constateren onze technici dat het display van je toestel gebarsten is. Helaas moeten we je meedelen dat een gebarsten display buiten de
dekking van de garantievoorwaarden valt.
Onze technici zien wel een mogelijkheid om je toestel te repareren, vandaar dat je deze prijsopgave ontvangt.
Bij You-Mobile gaan ze nu in overleg wat te doen, want ik heb gezegd: "Zoek het uit, ik ga niet nog een keer betalen. Door jullie eigen medewerker is geen schade geconstateerd."

Uiteraard is deze topic bedoeld om mij voor te bereiden op wat komen gaat, en ik verwacht dat de uitkomst voor mij niet positief is. Wat zijn de vervolgstappen die ik dien te nemen mocht het reparatiebedrijf voet bij stuk houden en geen garantie willen verlenen?

Uit de algemene voorwaarden van You-Mobile:
Artikel 1 Klachten en defecten
2. You Mobile onderzoekt altijd of er sprake is van val, water, vocht en/of stoot schade.
[...]
Artikel 6 Garantie
1. Op het onderdeel dat is vervangen, zoals vermeld staat op de reparatiebon, rust een garantietermijn van 12 maanden op imitatie en 24 maanden op origineel. Indien er na de reparatie val-, stoot-, druk-, water-, vocht- en/of overige gebruiksschade wordt geconstateerd, vervalt de garantie.
Telefoon is dus in de winkel gecontroleerd en daarna is besloten deze naar Samsung (Dynafix) op te sturen, waarmee ik er vanuit mag gaan dat ik aan de voorwaarden heb voldaan.

TLDR;
Schade aan telefoon laten repareren door reparatiebedrijf (nieuw scherm)
24 maanden garantie op reparatie
Scherm laat los en vertoont paarse strepen
Reparatiebedrijf stuurt telefoon op naar Dynafix
Dynafix constateert een barst
Reparatiebedrijf zegt (vooralsnog) jammer dan

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 25-10-2017 12:49 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:56

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Mijn professionele mening:
Duidelijk is dat er wel een scheur in zit (3e foto). Valschade lijkt me, op die plek, zowat onmogelijk. Dan had er in de behuizing ernaast ook een beschadiging moeten zitten. Stootschade is theoretisch mogelijk, maar daar vind ik de barst te klein voor. De krassen op de 2e foto zijn trouwens wel apart, die wijzen wel op druk

Mijn vermoeden is dat het scherm nooit goed gemonteerd is. Ik vraag me af of ze daadwerkelijk de juiste apparatuur hebben om dit soort schermen te vervangen (Dynafix doet dat met speciale ovens). Door die verkeerde montage staat er naar mijn idee spanning op het geheel, met dit als gevolg. Zie het wel vaker gebeuren bij S7's helaas.

Daarnaast: jij hebt niets te maken met Dynafix. Laat You-Mobile maar aantonen dat er sprake is van valschade (binnen 6 maanden), en niet verkeerde montage.

en: €395 is belachelijk, Samsung biedt het zelf aan voor €200 via deze link:

http://www.samsung.com/nl...ophaalservice/#prijslijst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:25
St@m schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:02:

Volgens Dynafix kost de reparatie € 395,- en kan het reparatiebedrijf het toestel ongerepareerd terug krijgen voor € 36,-

Ik werd een beetje overvallen door dit nieuws en heb de foto's en het schaderapport opgevraagd. Los van of het mijn toestel is wat op de foto's staat is de reparatie aangemeld bij Dynafix onder naam van een medewerker van You-Mobile, dat vind ik al apart, want het is mijn toestel, en niet die van de medewerker van You-Mobile.
Dat is niet onlogisch, jij bent immers geen klant bij Dynafix, dat is You-Mobile, jij bent klant bij You-Mobile. Daar liggen dus ook je rechten. Dat het toestel bij bij Dynafix bekend is onder de naam van You-Mobile of een medewerker daarvan is niet vreemd.

M.b.t. de vervolgstappen zal je dit moeten uitvechten met You-Mobile, zij zullen zich waarschijnlijk verschuilen achter het rapport van Dynafix, wat niet altijd netjes is, maar vaak wel de realiteit. Als je een RBV hebt zou je deze erop kunnen zetten en anders moet je mogelijk bereid zijn om zelf via juridische stappen je gelijk te halen afhankelijk van hoe star you-mobile zich opstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
_Mystikal_ schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:05:
Mijn professionele mening:
Duidelijk is dat er wel een scheur in zit (3e foto). Valschade lijkt me, op die plek, zowat onmogelijk. Dan had er in de behuizing ernaast ook een beschadiging moeten zitten. Stootschade is theoretisch mogelijk, maar daar vind ik de barst te klein voor. De krassen op de 2e foto zijn trouwens wel apart, die wijzen wel op druk
Ja, eens, er zit een scheurtje. Of iets wat er op lijkt.
Die krassen (als het krassen zijn) zaten er 100% niet op. Anders was dit ook zeker wel geconstateerd door de medewerker, en door mij. Het scherm was in onberispelijke staat. Ik vraag me dan ook ten zeerste af wat er mee is gebeurd nadat ik het toestel heb achtergelaten (als dit mijn toestel is).
Mijn vermoeden is dat het scherm nooit goed gemonteerd is. Ik vraag me af of ze daadwerkelijk de juiste apparatuur hebben om dit soort schermen te vervangen (Dynafix doet dat met speciale ovens). Door die verkeerde montage staat er naar mijn idee spanning op het geheel, met dit als gevolg. Zie het wel vaker gebeuren bij S7's helaas.
Dat weet ik ook niet, maar het scherm heeft niet voor niets losgelaten. Dat zal inderdaad door verkeerde montage komen.
Daarnaast: jij hebt niets te maken met Dynafix. Laat You-Mobile maar aantonen dat er sprake is van valschade (binnen 6 maanden), en niet verkeerde montage.

en: €395 is belachelijk, Samsung biedt het zelf aan voor €200 via deze link:

http://www.samsung.com/nl...ophaalservice/#prijslijst
Ik vond het ook al vrij duur :P En sowieso, die 36 euro voor het ongerepareerd retouneren is helemaal mijn pakkie aan niet. Ik kom gewoon terug voor de garantie op de reparatie en zij sturen dat ding op naar Dynafix..
Dennism schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Dat is niet onlogisch, jij bent immers geen klant bij Dynafix, dat is You-Mobile, jij bent klant bij You-Mobile. Daar liggen dus ook je rechten. Dat het toestel bij bij Dynafix bekend is onder de naam van You-Mobile of een medewerker daarvan is niet vreemd.
Maakt ook niet zo heel veel uit inderdaad.
M.b.t. de vervolgstappen zal je dit moeten uitvechten met You-Mobile, zij zullen zich waarschijnlijk verschuilen achter het rapport van Dynafix, wat niet altijd netjes is, maar vaak wel de realiteit. Als je een RBV hebt zou je deze erop kunnen zetten en anders moet je mogelijk bereid zijn om zelf via juridische stappen je gelijk te halen afhankelijk van hoe star you-mobile zich opstelt.
Ik was er al bang voor.
Maar verschuilen achter het rapport lijkt me vrijwel onmogelijk aangezien de eigen medewerker het toestel heeft gecontroleerd op schade en deze (buiten het losse scherm) niet heeft geconstateerd.
Gelukkig heb ik een RVB dus mocht het zover komen ga ik er zeker eens gebruik van maken.

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 25-10-2017 15:02 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:20
Dit is een beetje jouw woord tegen hun woord, zulke zaken als deze gaan om vertrouwen.
Wie weet heb jij je telefoon wel nog een keer laten vallen en is daardoor het display gebarsten.
Dit weten zij niet 100% maar ze nemen dit wel aan omdat de telefoon eerst gerepareerd was door hun en ook werkte op dat moment.
Een display barst voor zover ik weet niet zomaar, behalve als je dus aan het toestel fysiek schade toe brengt.
Bedrijven gaan in zulke gevallen als het kan meestal voor wat het goedkoopste en gunstigste is voor het bedrijf; in jouw geval hebben ze dus een ( goede ) reden gevonden om je niet te vergoeden en hopen dat je het er dan bij laat.

Ik zou gewoon blijven volhouden dat je het gerepareerd wilt hebben.
Om de zoveel tijd even mailen, bellen ( wellicht chatten en tweets versturen indien mogelijk? )
Dreigen met slechte reviews of er daadwerkelijk een posten is ook nog een optie, als ik jouw verhaal zo lees verdienen ze er sowieso wel eentje.
Als het een bedrijf is die een beetje wijs is met hun reputatie dan zoeken ze wel een oplossing voor je denk ik.
Willen ze alsnog niet meewerken zijn er nog andere mogelijkheden zoals de Kassa Belbus, vind jouw onderwerp wel passen bij wat ze daar normaal ook oplossen.

Verder zou ik die €36 hoe dan ook niet betalen omdat je doordat te betalen ook een signaal afgeeft dat je schijnbaar akkoord gaat met hun afhandeling.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
JohanNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:05:
Dit is een beetje jouw woord tegen hun woord, zulke zaken als deze gaan om vertrouwen.
Wie weet heb jij je telefoon wel nog een keer laten vallen en is daardoor het display gebarsten.
Dit weten zij niet 100% maar ze nemen dit wel aan omdat de telefoon eerst gerepareerd was door hun en ook werkte op dat moment.
Een display barst voor zover ik weet niet zomaar, behalve als je dus aan het toestel fysiek schade toe brengt.
Bedrijven gaan in zulke gevallen als het kan meestal voor wat het goedkoopste en gunstigste is voor het bedrijf; in jouw geval hebben ze dus een ( goede ) reden gevonden om je niet te vergoeden en hopen dat je het er dan bij laat.

Ik zou gewoon blijven volhouden dat je het gerepareerd wilt hebben.
Om de zoveel tijd even mailen, bellen ( wellicht chatten en tweets versturen indien mogelijk? )
Dreigen met slechte reviews of er daadwerkelijk een posten is ook nog een optie, als ik jouw verhaal zo lees verdienen ze er sowieso wel eentje.
Als het een bedrijf is die een beetje wijs is met hun reputatie dan zoeken ze wel een oplossing voor je denk ik.
Willen ze alsnog niet meewerken zijn er nog andere mogelijkheden zoals de Kassa Belbus, vind jouw onderwerp wel passen bij wat ze daar normaal ook oplossen.

Verder zou ik die €36 hoe dan ook niet betalen omdat je doordat te betalen ook een signaal afgeeft dat je schijnbaar akkoord gaat met hun afhandeling.
Ik heb antwoord van you-mobile, vers van de pers:
Ik heb het allemaal even voor u uitgezocht, ik heb in de tussentijd even contact gehad met mijn collega en mijn baas over het probleem.
Mijn collega (die u destijds heeft geholpen met het toestel), geeft aan dat hij u heeft verteld dat op het moment van controleren geen schades te zien waren. Tevens gaf hij aan dat mocht Samsung toch concluderen dat het probleem niet onder de garantie valt dat er kosten voor uw rekening zullen vallen.
Mijn baas gaf aan dat we het toestel helaas niet voor u kunnen herstellen onder de garantie (dit omdat er volgens Samsung een barst inzit).

Vanaf volgende week dinsdag 31-10-2017 hebben we het toestel weer voor u in ons filiaal in Zwolle Voor u zitten er dus kosten aan vast van €36,60 om het toestel ongeprepareerd terug te sturen.

Op het moment dat het toestel terug is zullen wij gaan kijken wat we eventueel voor u kunnen betekenen, hier krijgt u nog bericht over.
Dit rammelt natuurlijk aan alle kanten. Ik heb gelukkig in ieder geval zwart op wit dat er geen schades zaten op het toestel toen ik het inleverde. Dus het is niet meer mijn woord tegen hun woord. We zijn het er allebei over eens, er zaten geen schades op het toestel.
Zij sturen het toestel op naar Dynafix, wat in mijn beleving niet Samsung is (correct me if I'm wrong) en zij concluderen dat er "ineens" wel schade op zit. Tja, ik weet dus niet wat er in de tussentijd is gebeurd. Dat Dynafix het niet onder garantie wil repareren snap ik wel, er is namelijk een schade geconstateerd.
Overigens heb ik nergens toestemming voor gegeven, dus ik vraag me af op welke gronden ze nu die 36,60 aan mij willen doorberekenen.

Wat nu doen, wachten tot de 31e? Of toch alvast de rechtsbijstand inschakelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:25
St@m schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:15:

Zij sturen het toestel op naar Dynafix, wat in mijn beleving niet Samsung is (correct me if I'm wrong) en zij concluderen dat er "ineens" wel schade op zit.

Dynafix is een gecertificeerde reparateur van Samsung, Samsung doet dat zelf niet. Het kan dus best zijn dat You-Mobile naar Samsung heeft verzonden en Samsung weer naar Dynafix, of dat ze in plaats van het "ingewikkeld te maken" zeggen wij sturen op naar Samsung, terwijl ze eigenlijk bedoelen "wij sturen op naar de gecertificeerde reparateur van Samsung"

Nu of later bij de RBV neerleggen durf ik zo niet te zeggen, ik zelf zou denken nadat je het toestel terug hebt, maar mogelijk dat nu alvast melding doen dat er mogelijk een conflict aankomt ook niet verkeerd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:20
St@m schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Ik heb antwoord van you-mobile, vers van de pers:

[...]

Dit rammelt natuurlijk aan alle kanten. Ik heb gelukkig in ieder geval zwart op wit dat er geen schades zaten op het toestel toen ik het inleverde. Dus het is niet meer mijn woord tegen hun woord. We zijn het er allebei over eens, er zaten geen schades op het toestel.
Zij sturen het toestel op naar Dynafix, wat in mijn beleving niet Samsung is (correct me if I'm wrong) en zij concluderen dat er "ineens" wel schade op zit. Tja, ik weet dus niet wat er in de tussentijd is gebeurd. Dat Dynafix het niet onder garantie wil repareren snap ik wel, er is namelijk een schade geconstateerd.

Als je rechtsbijstand hebt zou ik het al aan hun melden en om advies vragen.
Waarschijnlijk zullen ze zeggen dat je nog even moet wachten op een definitief resultaat maar dan weten ze er tenminste al vanaf en kunnen ze er rekening mee houden voor het geval dat.

Dynafix is denk ik een " certified " Samsung reparatiepunt o.i.d.
Dat is natuurlijk iets anders dan Samsung zelf maar waarschijnlijk wat ze bedoelden.

Als je zwart op wit hebt dat er toen je hem inleverde geen schade aan jou te wijten viel, moeten zij natuurlijk de schade ook verhelpen wat is ontstaan toen zij hem in bezit hadden.
Kosteloos.

Al die extra kosten hoef je ook niet te betalen, vind het ook erg vreemd dat ze er bij blijven dat je die maar moet betalen terwijl ze zelf aangeven dat het niet jouw probleem is.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Ik ben op dit moment een melding aan het doen bij de RVB. Ik ben benieuwd waar ze mee komen. Heb kunnen aangeven dat ik (nog) geen zaak wil openen maar eerst advies wil.

Hoe vaker ik die mail lees van you-mobile hoe minder ik er van snap.
Ik heb het allemaal even voor u uitgezocht, ik heb in de tussentijd even contact gehad met mijn collega en mijn baas over het probleem.
Ok
Mijn collega (die u destijds heeft geholpen met het toestel), geeft aan dat hij u heeft verteld dat op het moment van controleren geen schades te zien waren.
Klopt, fijn dat ik het schriftelijk bevestigd krijg.
Tevens gaf hij aan dat mocht Samsung toch concluderen dat het probleem niet onder de garantie valt dat er kosten voor uw rekening zullen vallen.
Dat zou kunnen/waarschijnlijk wel, maar omdat het scherm los zat zijn we er beide in de winkel al vanuit gegaan dat dit het probleem veroorzaakte. Ik dacht bij deze zin meer aan softwarefouten, hardwarefouten die niet in relatie staan met een los scherm.
Mijn baas gaf aan dat we het toestel helaas niet voor u kunnen herstellen onder de garantie (dit omdat er volgens Samsung een barst inzit).
Ja.. maar die barst zat er dus niet toen ik hem inleverde in de winkel. Zie het eerste punt.
Vanaf volgende week dinsdag 31-10-2017 hebben we het toestel weer voor u in ons filiaal in Zwolle Voor u zitten er dus kosten aan vast van €36,60 om het toestel ongeprepareerd terug te sturen.
Ik heb nog helemaal geen uitsluitsel gegeven om het toestel ongerepareerd terug te sturen, dus hoezo zijn er kosten voor mij :?
Op het moment dat het toestel terug is zullen wij gaan kijken wat we eventueel voor u kunnen betekenen, hier krijgt u nog bericht over.
We gaan het zien..

Het volgende maar teruggestuurd:
Goedemiddag meneer ***,

Ik ben blij dat uw collega kan bevestigen dat er op het moment van inleveren geen schade aanwezig was op het toestel (behoudens het loszittende scherm uiteraard, wat hoogstwaarschijnlijk de strepen en vlekken veroorzaakte). Hoe de schade na het inleveren is ontstaan is voor mij dan ook een raadsel. Waar de schade is ontstaan kan ik niet beoordelen en laat ik derhalve in het midden.
Ik ga er van uit dat er een passende oplossing gevonden wordt de 31e. Betreffende de kosten van € 36,30, ik vind het niet correct deze aan mij door te berekenen. Er was immers geen schade op het moment van inleveren dus het scherm had onder normale omstandigheden gewoon vervangen moeten worden door Dynafix.
Bedankt voor uw reactie in ieder geval en ik wacht de 31e af.

[ Voor 101% gewijzigd door St@m op 25-10-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Puur ter info : Dynafix is inderdaad een Samsung Benelux Licensed repair partner. Er zijn er nog een paar in Nederland, maar Dynafix heeft absoluut het overgrote deel van de markt.
Dynafix doet hier trouwens ook niets fout.

Ik heb nog eens over die €395 nagedacht, en ik denk dat ze meer gaan vervangen dan alleen het scherm. Die octa schermen zijn niet zo duur, dus ws is er meer stuk. Grote kans dat er echt verkeerd gemonteerd is en daardoor meer beschadigd is geraakt.

Persoonlijke tip : direct rechtsbijstand inschakelen, en kijk of je bij Dynafix info kunt krijgen over wat ze allemaal gaan vervangen. Dan sta je net wat sterker.
St@m schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Ik vraag me dan ook ten zeerste af wat er mee is gebeurd nadat ik het toestel heb achtergelaten (als dit mijn toestel is)
Er gaan een hoop cowboy verhalen over Dynafix rond op 't internet, maar ik durf te garanderen dat deze foto bij het toestel hoort waarvan het IMEI linksonder staat. Dynafix zou dat nooit bewust verkeerd doen. Vraag 2 is dan of dit jouw IMEI nummer is, maar dat kun jij alleen beantwoorden.

[ Voor 29% gewijzigd door _Mystikal_ op 25-10-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

_Mystikal_ schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:15:
Puur ter info : Dynafix is inderdaad een Samsung Benelux Licensed repair partner. Er zijn er nog een paar in Nederland, maar Dynafix heeft absoluut het overgrote deel van de markt.
Dynafix doet hier trouwens ook niets fout.

Ik heb nog eens over die €395 nagedacht, en ik denk dat ze meer gaan vervangen dan alleen het scherm. Die octa schermen zijn niet zo duur, dus ws is er meer stuk. Grote kans dat er echt verkeerd gemonteerd is en daardoor meer beschadigd is geraakt.

Persoonlijke tip : direct rechtsbijstand inschakelen, en kijk of je bij Dynafix info kunt krijgen over wat ze allemaal gaan vervangen. Dan sta je net wat sterker.
Het lijkt mij eerder dat men een nieuw toestel levert voor dat geld.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Hackus schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:18:
[...]

Het lijkt mij eerder dat men een nieuw toestel levert voor dat geld.
Zo te lezen niet. Als ze dat doen geven ze dat normaal netjes aan naar de klant (naar ons altijd wel in ieder geval).
Pagina: 1