Mijn vraag:
Ervaren jullie ook problemen met het synchroniseren tussen iCloud Windows en Safari op iDevice?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
iPhone 6S met iOS 11.0.3 , Windows 10 met iCloud 7.0.1.210 en Chrome 61.0.3163.100
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
iCloud programma opnieuw gedownload/geïnstalleerd.
Extentie in Chrome opnieuw gedownload/geïnstalleerd.
Via Internet Explorer geprobeerd bladwijzers te synchroniseren.
Chrome opnieuw gedownload/geïnstalleerd.
Toelichting probleem:
Al een paar jaar maak ik gebruik van de iCloud synchroniseren tussen Chrome op mijn Windows PC en Safari op mijn iPhone 6S. Sinds een paar weken/maanden werkt dit niet meer..
Niks van bovenstaand hielp.
Hebben meerdere gebruikers hier last van? Normaal gesproken duurde het +/- 10 minuten voordat alles was gesynchroniseerd, nu krijg ik het niet meer voor elkaar.
Graag jullie ervaring, en indien beschikbaar een oplossing voor dit probleem!
Ervaren jullie ook problemen met het synchroniseren tussen iCloud Windows en Safari op iDevice?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
iPhone 6S met iOS 11.0.3 , Windows 10 met iCloud 7.0.1.210 en Chrome 61.0.3163.100
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
iCloud programma opnieuw gedownload/geïnstalleerd.
Extentie in Chrome opnieuw gedownload/geïnstalleerd.
Via Internet Explorer geprobeerd bladwijzers te synchroniseren.
Chrome opnieuw gedownload/geïnstalleerd.
Toelichting probleem:
Al een paar jaar maak ik gebruik van de iCloud synchroniseren tussen Chrome op mijn Windows PC en Safari op mijn iPhone 6S. Sinds een paar weken/maanden werkt dit niet meer..
Niks van bovenstaand hielp.
Hebben meerdere gebruikers hier last van? Normaal gesproken duurde het +/- 10 minuten voordat alles was gesynchroniseerd, nu krijg ik het niet meer voor elkaar.
Graag jullie ervaring, en indien beschikbaar een oplossing voor dit probleem!