Toon posts:

Veel verbetering arctic silver 2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag m'n nieuwe straaljager (Globalwin WBK38) gekregen..

D'r zat zo'n rozig dingetje onder op de plek waar de core zit..heb ik er maar gewoon onder laten zitten...
Hij koelt prima :)

Nu is m'n vraag...hoeveel gaat het ongeveer schelen als ik het roze dingetje vervang door arctic silver?

Verwijderd

Ik weet niet of het veel zal schelen, maar als je ASII heb liggen zou ik dat eronder doen. Is altijd beter. Je hebt toch wel het plastic eraf gehaald, he?

Verwijderd

Hallo gefeliciteerd met je koeler ik heb hem ook pas gekocht en ik vind het een super koeler :) maar wat jij vraagt heb ik dus uit geprobeert,ik heb hem eerst ook gemonteerd met dat standaard spul wat onder dat plakkertje zat,en daarna artic silver 2 er op gedaan (heel weinig met scheermesje over de core verdeelt) en dat scheelt dus echt! bij mij 6 graden dus en dat vind ik wel een toffe winst moet ik zeggen... dat artic silver werkt dus echt,het is een heel vernuftig goedje *D

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Dat scheelt best veel, maar het verschil tussen AS I en AS II is nihil, dus dat maakt vrij weinig uit, maar vervang die plakker ff en het werkt een stuk beter.

Freelance tweaker

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Dat plakkertje is toch een thermal pad? Dat moet er toch af als je AS2 er op doet :?

Verwijderd

12 graden scheelt t hierzo tov standaard siliconenshit.
Pagina: 1