nieuws: 'Volume Google Pixel 2 XL-luidsprekers ongelijk'
@arnoudwokke
Laat ik voorop stellen: ik heb het niet vaak over clickbait en ik weet ook -heb jijzelf meerdere malen uitgelegd- dat Tweakers niet echt gebaat is bij meer kliks. Toch komt dit artikel mij een beetje als clickbait over. Immers: er is niets aan de hand. Dat het volume ongelijk is bij stereospeakers van telefoons is al jaren een gegeven. HTC 10, de iPhone 7 en 8, Huawei Mate 9... Volgens mij zelfs de aloude HTC M7 al.
Bij de iPhone gingen ze er volgens mij nog prat op dat het juist zo slim was (weet een niet meer of dat nu Apple zelf was of de één of andere fansite) en dat de speakers ook wat gekanteld waren e.d.
Nu wordt het in dit artikel gebracht alsof het gaat om het zoveelste probleem van de Pixel:
DutchKevv in 'nieuws: 'Volume Google Pixel 2 XL-luidsprekers ongelijk''
Eigenlijk gewoon jammer, want door de bank genomen heb ik je hoog zitten.
@arnoudwokke
Laat ik voorop stellen: ik heb het niet vaak over clickbait en ik weet ook -heb jijzelf meerdere malen uitgelegd- dat Tweakers niet echt gebaat is bij meer kliks. Toch komt dit artikel mij een beetje als clickbait over. Immers: er is niets aan de hand. Dat het volume ongelijk is bij stereospeakers van telefoons is al jaren een gegeven. HTC 10, de iPhone 7 en 8, Huawei Mate 9... Volgens mij zelfs de aloude HTC M7 al.
Bij de iPhone gingen ze er volgens mij nog prat op dat het juist zo slim was (weet een niet meer of dat nu Apple zelf was of de één of andere fansite) en dat de speakers ook wat gekanteld waren e.d.
Nu wordt het in dit artikel gebracht alsof het gaat om het zoveelste probleem van de Pixel:
En dan lees je dus ook van zulke reacties:Het is niet het enige probleem dat reviewers aanduiden met de door LG geproduceerde Google-smartphone. Vooral bij het oledscherm van LG constateerden ze verschillende problemen.
[...]
DutchKevv in 'nieuws: 'Volume Google Pixel 2 XL-luidsprekers ongelijk''
chimnino in 'nieuws: 'Volume Google Pixel 2 XL-luidsprekers ongelijk''Toch wel erg jammer van Google hoor.. Als (relatief) groot Google fan valt het mij tegen dat ze onderhand nog steeds niet een knaller van een telefoon kunnen maken, zelfs na vele samenwerkingen met partijen als LG etc.
[...]
Gelukkig zijn er ook genoeg reacties die het hele verhaal van het artikel ontkrachten en soortgelijke reacties geven als hier, maar met 100-ish reacties ten opzichte van tienduizenden views ongetwijfeld wordt zo wel heel erg aan negatieve beeldvorming gedaan. Ik zou eigenlijk in zo'n geval verwachten dat je als journalist iets meer onderzoek doet en duiding geeft.Wow. Wat slecht zeg...
[...]
Eigenlijk gewoon jammer, want door de bank genomen heb ik je hoog zitten.
Tjolk is lekker. overal en altijd.