hey guys,
Ik heb afgelopen week een nieuwe MIS GTX 1080 gaming x gekocht en heb nu bij sommige spellen ( destiny 2, battlefield 1) een horizontale flikkerende streep in beeld als ik omhoog en naar beneden kijk. Ik heb geprobeerd het op te nemen maar op de opname via de nvidia tool zie je er niets van.
Ik heb de graphics aangepast en het gebeurd in destiny 2 vanaf high settings.
Ik heb op de highest settings overigens gewoon 60 fps (max wat mijn monitor aan kan een 27 inch 1080 p led)
de drivers zijn up to date. de oude drivers heb ik eerst verwijderd met de DDU tool.
De verdere specs vn mijn pc zijn:
Intel I5 4690.
16 gb Kingston hyper beast.
MSI gtx 1080 gaming x
de pc draait op Windows 10 64 bit.
de hoofd monitor 27 inch is aangesloten dmv de dvi poort van de kaart naar de HDMI ingang van de monitor. de seccundaire monitor gaat rechtstreeks HDMI naar HDMI.
ik heb dit omgedraait maar dat gaf geen verschil.
heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
ik heb namelijk niet het idee dat dit gebeurde bij mijn oude GTX 780.
Ik heb afgelopen week een nieuwe MIS GTX 1080 gaming x gekocht en heb nu bij sommige spellen ( destiny 2, battlefield 1) een horizontale flikkerende streep in beeld als ik omhoog en naar beneden kijk. Ik heb geprobeerd het op te nemen maar op de opname via de nvidia tool zie je er niets van.
Ik heb de graphics aangepast en het gebeurd in destiny 2 vanaf high settings.
Ik heb op de highest settings overigens gewoon 60 fps (max wat mijn monitor aan kan een 27 inch 1080 p led)
de drivers zijn up to date. de oude drivers heb ik eerst verwijderd met de DDU tool.
De verdere specs vn mijn pc zijn:
Intel I5 4690.
16 gb Kingston hyper beast.
MSI gtx 1080 gaming x
de pc draait op Windows 10 64 bit.
de hoofd monitor 27 inch is aangesloten dmv de dvi poort van de kaart naar de HDMI ingang van de monitor. de seccundaire monitor gaat rechtstreeks HDMI naar HDMI.
ik heb dit omgedraait maar dat gaf geen verschil.
heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
ik heb namelijk niet het idee dat dit gebeurde bij mijn oude GTX 780.