Beschermt een case die 0.6mm boven scherm uit komt (goed)?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaslego02
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-01 19:32
Op internet zie ik dat er hoesjes worden aangeboden die 0.6 mm boven je scherm uit steken. Dan zie ik ook dat ze zeggen dat het goed moet beschermen. Maar als een rubbertje 0.6mm boven je scherm uit steekt, drukt het dan niet in en heb je alsnog beschadiging? Of is het zo dat je scherm nooit helemaal recht naar beneden valt en het vooral om de zijkanten gaat?
Het gaat hier om een iphone 8 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Lucaslego02 op 25-10-2017 00:12 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Er was eens een GSM met een hoesje wat 0.6 mm uitstak boven het scherm. De eigenaar was een klunger, en liet de GSM vallen op een steentje met diameter 0.7 mm, wat het scherm brak. Boos was de eigenaar, want het hoesje zou de GSM moeten beschermen.

(En als ik een hoesje koop wat 10 cm uitsteekt, en laat de GSM op een steen van 11 cm diameter vallen is het scherm nog steeds kapot, er zijn geen magische hoesjes).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lucaslego02 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:10:
Op internet zie ik dat er hoesjes worden aangeboden die 0.6 mm boven je scherm uit steken. Dan zie ik ook dat ze zeggen dat het goed moet beschermen. Maar als een rubbertje 0.6mm boven je scherm uit steekt, drukt het dan niet in en heb je alsnog beschadiging? Of is het zo dat je scherm nooit helemaal recht naar beneden valt en het vooral om de zijkanten gaat?
Het gaat hier om een iphone 8 :)
Die 0.6mm is niet om te beschermen tegen een val, maar zodat het toestel niet direct op het glas ligt, als je hem omdraait.
Voordeel van die hoesjes is dat ook de achterkant gelijk de cameralens iets beschermd ( zelfde redenatie )

Vallen is nooit gunstig, als je daar bang voor bent, zal je beter in de kinderhoek gaan zoeken

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61EevKSfvYL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FreshMaker schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:28:
[...]

Die 0.6mm is niet om te beschermen tegen een val, maar zodat het toestel niet direct op het glas ligt, als je hem omdraait.
Voordeel van die hoesjes is dat ook de achterkant gelijk de cameralens iets beschermd ( zelfde redenatie )

Vallen is nooit gunstig, als je daar bang voor bent, zal je beter in de kinderhoek gaan zoeken

[afbeelding]
Dat ding vastpakken, 1x goed slingeren en midden van het scherm precies op de hoek van de tafel :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:28
Telefoons vallen meestal plat op het scherm of de zijkant. Daarom laten screenprotectors ook altijd een randje vrij:
Afbeeldingslocatie: https://boygeniusreport.files.wordpress.com/2015/10/bgr-iphone-glass-back-button.jpg?quality=98&strip=all&w=782

[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 25-10-2017 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:44

M2M

medicijnman

Zo'n prachtig stukje design apple en 'm dan wegstoppen in een hoesje van 2 tientjes....

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
M2M schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:46:
Zo'n prachtig stukje design apple en 'm dan wegstoppen in een hoesje van 2 tientjes....
Iedere gek zijn gebrek.
Ik gebruik de telefoon, ik hoef niet perse de wereld te laten zien welke, degene die dat wil weten, ziet het wel, of vraagt het

Ik zie dagelijks mensen op straat met dure merkkleding ( rok, blouse jeans ) maar er toch een jas over aantrekken.
Rare mensen zijn dat toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@ TS, de bedoeling van het randje is als je je toestel omgedraaid op tafel legt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:51

TommieW

Numa numa.

jip_86 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:43:
Telefoons vallen meestal plat op het scherm of de zijkant. Daarom laten screenprotectors ook altijd een randje vrij:
[afbeelding]
De reden dat screenprotectors (soms) een rand over laten is iets anders: Bij veel moderne smartphones is de rand van het scherm een beetje gebogen. Een platte screenprotector kan dus dan niet hechten aan de randen van het scherm. Hier zijn wel weer andere oplossingen voor; een "kromme" screenprotector. Deze screenprotectors hebben dan weer als nadeel dat ze alleen op de rand van het scherm een plakrand hebben.
M2M schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:46:
Wat is het doel van deze reactie? Ik heb mijn OnePlus 3T ook gewoon in een hoesje zitten. Ik hou mijn scherm liever heel in het geval dat hij valt.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:44

M2M

medicijnman

TommieW schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:05:
[...]

[...]

Wat is het doel van deze reactie? Ik heb mijn OnePlus 3T ook gewoon in een hoesje zitten. Ik hou mijn scherm liever heel in het geval dat hij valt.
Het begon sarcastisch, maar eigenlijk met een serieuze ondertoon. Waardering van telefoons berust voor een groot deel op design, materiaal keuze (uniblock aluminium, glazen achterkant of saffier), waarbij de fabrikant er alles aan doet om het ding zo klein, dun en strak mogelijk te krijgen. Even vervolgens duw je het ding in een hoesje...

-_-

Pagina: 1