Hi guys!
Excuus als dit fout geplaatst is, dit is de eerste keer dat ik met problemen naar tweakers kom, dus staat het fout laat me weten waar het dan heen moet en dan post ik het daar.
Ik loop tegen de volgende issue aan. Mijn computer is vanmiddag in standby gegaan, en sindsdien kom ik niet verder dan een zwart scherm. Ik heb inmiddels redelijk wat tips die ik op o.a. tomshardware tegen kwam geprobeerd, maar tot dus ver geen resultaat.
- Monitor gecontroleerd op andere PC. Werkt gewoon op mijn laptop.
- USB apparatuur werkt ook gewoon op m'n laptop
- Alle externe apparatuur los gekoppeld
- Tweede monitor los geprobeerd(via VGA kabel ipv HDMI, just to be sure)
- Video kaart eruit gehaald en zowel VGA als HDMI op het MoBo geprobeerd
- USB apparatuur direct in MoBo gestoken ipv in m'n case. Resultaat: kort wat stroom op mijn USB gear(minder dan een seconde) waarna ze weer dark gaan.
- HDD los gekoppeld en gereboot in de hoop om in de BIOS te komen
- Alle kabels(voeding en anders) los gekoppeld van MoBo en opnieuw aangesloten
Volgens mij heb ik zo'n beetje alle opties al wel gehad.
Het MoBo is een Asus z170 Pro Gaming. Het in de handleiding gekeken of er bepaalde LEDS voor foutmeldingen staan maar de LEDs tonen allemaal het juiste aan.
Iemand enig idee waar de issue kan liggen? Ik denk zelf dat mijn MoBo gewoon dood is, maar wil niets over het hoofd zien voor ik voor 100+ euro een nieuwe koop...
Bedankt alvast!
Excuus als dit fout geplaatst is, dit is de eerste keer dat ik met problemen naar tweakers kom, dus staat het fout laat me weten waar het dan heen moet en dan post ik het daar.
Ik loop tegen de volgende issue aan. Mijn computer is vanmiddag in standby gegaan, en sindsdien kom ik niet verder dan een zwart scherm. Ik heb inmiddels redelijk wat tips die ik op o.a. tomshardware tegen kwam geprobeerd, maar tot dus ver geen resultaat.
- Monitor gecontroleerd op andere PC. Werkt gewoon op mijn laptop.
- USB apparatuur werkt ook gewoon op m'n laptop
- Alle externe apparatuur los gekoppeld
- Tweede monitor los geprobeerd(via VGA kabel ipv HDMI, just to be sure)
- Video kaart eruit gehaald en zowel VGA als HDMI op het MoBo geprobeerd
- USB apparatuur direct in MoBo gestoken ipv in m'n case. Resultaat: kort wat stroom op mijn USB gear(minder dan een seconde) waarna ze weer dark gaan.
- HDD los gekoppeld en gereboot in de hoop om in de BIOS te komen
- Alle kabels(voeding en anders) los gekoppeld van MoBo en opnieuw aangesloten
Volgens mij heb ik zo'n beetje alle opties al wel gehad.
Het MoBo is een Asus z170 Pro Gaming. Het in de handleiding gekeken of er bepaalde LEDS voor foutmeldingen staan maar de LEDs tonen allemaal het juiste aan.
Iemand enig idee waar de issue kan liggen? Ik denk zelf dat mijn MoBo gewoon dood is, maar wil niets over het hoofd zien voor ik voor 100+ euro een nieuwe koop...
Bedankt alvast!