GPS Tracker voor iOS 11

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
Hallo Tweakers,

Ik heb een vrij simpele vraag: ik heb een GPS tracking app nodig om gedurende enkele uren de GPS locatie van mijn auto bij te houden. Hierbij is het van belang dat de app de GPS locatie dus met een redelijk korte interval opslaat (bijv. elke seconde), waardoor de snelheid ook afgeleid kan worden. Ook moeten de logfiles geëxporteerd kunnen worden in bijvoorbeeld .GPX formaat.

En 1 van de belangrijkste dingen: ik moet vrij snel met een knop de opname kunnen stoppen/starten of pauzeren.

Via de App Store en internet kom ik op verschillende trackers uit, waarvan het onduidelijk is of de bestanden te exporteren zijn. Ook een app "Geo Tracker" is dan weer niet in NL beschikbaar. Ook heel veel trackers die bedoeld zijn om anderen te tracken, dit is ook niet de bedoeling. De app mag best wat geld kosten trouwens. Ik hoop dat iemand wat weet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:10

Nic

Vrij

Ik heb goede ervaringen met Followmee (http://www.followmee.com/). De app en de website zien er wat antiek uit, maar technisch werkt het goed en het wordt nog gewoon onderhouden. Downloaden in o.a. KML en GPX. Bewaren is niet iedere seconde, maar wel vaak genoeg, als je dat zo instelt.
Er zijn betaalde extra's, je kunt bv via de website je tracker stoppen/starten als je wilt (maar het kan ook via de app zelf), of de location history langer beschikbaar houden tegen betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
Bedankt, omdat ik toch niet wilde dat het via een server liep heb ik uiteindelijk OsmAndMaps gevonden. Hier is nog een interface en de GPX files kunnen geëxporteerd worden (weliswaar onhandig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Gisteren toevallig gezocht naar een app voor het importeren van gpx files. Hierbij kwam ik ViewRanger tegen. Deze app is ook door apple gepresenteerd tijdens de KeyNote van 2016.

Deze app kan ook gps tracking doen, zelfs zonder bereik. En GPX kan geexporteerd worden, ik dacht in ieder geval naar dropbox.

Zie http://www.viewranger.com voor meer informatie.

[ Voor 10% gewijzigd door The_Ghost16 op 26-10-2017 12:50 ]