WIE KAN ME HELPEN WIFI NETWERK TE HACKEN

Pagina: 1
Acties:
  • 1.025 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 986923

Topicstarter
beste allemaal
sinds kort verblijf ik voor een paar maanden op een camping waar ik een probleem met wifi heb er is wel een hotspot maar die is heel erg langzaam er is ook een wifi netwerk voor de eigenaar prive maar die is beveiligd. nu ben ik een al een tijdje aan het rondneuzen op het internet om dat te hacken maar kom er niet uit wie kan me hierbij helpen
ik heb een acer asprire 5600 laptop met een wifi Intel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection
driver en windows 7 ultimate x32bit

groetjes jeroen

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Loop naar de eigenaar, en meld dat die hotspot traag is, en of hij een oplossing heeft. Eventueel kan je vragen of je zijn netwerk op kan.

Nee heb je, ja kun je krijgen.
Illegale dingen zijn niet toegestaan, tenzij je graag van de camping gekickt wil worden.

Verder is CAPSLOCK day al geweest!

[ Voor 38% gewijzigd door AW_Bos op 24-10-2017 22:11 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

He Jeroen,

je hebt net algemene voorwaarden hier geaccepteerd toch? Hacken is niet toegestaan, helaas.

Allicht kan je anderen op de camping eens vragen waarom het zo traag is of even een onbeperkt 4G kaartje scoren?

En observatie; als je wil hacken, neem dan wel een OS wat niet zo "open" ligt; voor je het weet wordt je teruggehackt.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 24-10-2017 22:11 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:09
Tja.. da's niet de bedoeling. Hacken van het wifi netwerk: Dan vraag je maar de code. zo nee, dan gebruik je 4G of neem je een eigen abbo.

EN MET SCHREEUWEN wordt je al helemaal niet geholpen.

Lees de faq maar door voordat je een nieuw topic opent.

Dit topic is gesloten.