Ten eerste, als dit topic niet in het goede blok staat, sorry hiervoor. Verplaats het gerust
Ik heb sinds de zomer een pc laten bouwen door 4launch.
Nu was ik aan het twitteren en viel hij opeens uit. Sindsdien als ik hem opstart gaan de fans een paar seconden draaien, het rode lampje brandt voor een paar seconden en dan valt het uit. Hij gaat daarna niet meer aan als ik op de aanknop klik op de case. Als ik de voeding aan en uit zet met de switch kan ik weer de pc aanzetten maar valt ie weer in een paar seconden uit.
Het kleine lampje op mijn videokaart brandt wel als de voeding aanstaat.
Wat ik al geprobeerd heb:
Oneindig veel keer aan en uit
Stekkers eruit (usb, beeldschermen)
Andere voedingskabel
Stof verwijderd
Ik ben niet goed met computers maar hebben mensen tips? Ik kan hem natuurlijk RMA sturen maar dat vind ik een gedoe en ik heb het nagevraagd, ik mag het zelf proberen te fixen.
De pc:
Alvast bedankt!
Ik heb sinds de zomer een pc laten bouwen door 4launch.
Nu was ik aan het twitteren en viel hij opeens uit. Sindsdien als ik hem opstart gaan de fans een paar seconden draaien, het rode lampje brandt voor een paar seconden en dan valt het uit. Hij gaat daarna niet meer aan als ik op de aanknop klik op de case. Als ik de voeding aan en uit zet met de switch kan ik weer de pc aanzetten maar valt ie weer in een paar seconden uit.
Het kleine lampje op mijn videokaart brandt wel als de voeding aanstaat.
Wat ik al geprobeerd heb:
Oneindig veel keer aan en uit
Stekkers eruit (usb, beeldschermen)
Andere voedingskabel
Stof verwijderd
Ik ben niet goed met computers maar hebben mensen tips? Ik kan hem natuurlijk RMA sturen maar dat vind ik een gedoe en ik heb het nagevraagd, ik mag het zelf proberen te fixen.
De pc:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Asus Phoenix GeForce GTX 1060 3GB GDDR5 | € 242,45 | € 242,45 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,75 | € 45,75 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 166,95 | € 166,95 |
1 | Corsair CX450M | € 48,- | € 48,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 943,- |
Alvast bedankt!