Newegg ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.938 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdgsn
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-12-2024
Beste Tweakers,

Mijn vraag luid;

Als ik een videokaart bestel vanaf Newegg en de kaart betaal en het bedrag wat er bij komt (BTW, invoer, etc), sta ik dan niet meer voor verassingen als de kaart bij onze duane arriveert?

Ik heb al geprobeert te googlen maar ik kan verder weinig vinden van Nederlanders die ervaring hebben met Newegg.

Alvast bedankt voor uw tijd. :)

Beste antwoord (via Rvdgsn op 24-10-2017 21:41)

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:26

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Rvdgsn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:10:
Beste Tweakers,

Mijn vraag luid;

Als ik een videokaart bestel vanaf Newegg en de kaart betaal en het bedrag wat er bij komt (BTW, invoer, etc), sta ik dan niet meer voor verassingen als de kaart bij onze duane arriveert?

Ik heb al geprobeert te googlen maar ik kan verder weinig vinden van Nederlanders die ervaring hebben met Newegg.

Als je bij newegg invoerkosten en BTW hebt betaald komt dit zonder verassingen binnen, er is verder niks waar de douane of belastingdienst dan over kan factureren.

Weinig ervaring komt denk door het feit dat ze niet veel goedkoper en soms duurder zijn dan gewoon Europese webshops, mensen verkijken zich vaak op de prijzen die geen incl invoer of BTW bedragen vermeld dit komt vaak pas bij de betaling na voren.

Wat ook afschrikt is dit
Please note that for products shipped to destinations outside of the United States and Canada, any manufacturer warranty may not be valid; manufacturer service options may not be available; product manuals, instructions, and safety warnings may not be in destination country languages; the products (and accompanying materials) may not be designed in accordance with destination country standards, specifications, and labeling requirements; and the products may not conform to destination country voltage and other electrical standards (requiring use of an adapter or converter if appropriate). You are responsible for assuring that the product can be lawfully imported to the destination country. When ordering from Newegg.com, you (or the recipient, if the shipment is not directed to your address) is the importer of record and must comply with all laws and regulations of the destination country. Furthermore, by placing your order, you are giving Power of Attorney to Newegg to import the goods on your behalf with you as the importer of record. You acknowledge that Newegg may subcontract with third parties for the importation of the product(s) you have ordered.
Alleen voor speciale versies of niet beschikbaar in Europa is Newegg handig verder niet.

Si vis pacem, para bellum

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Rvdgsn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:10:
Beste Tweakers,

Mijn vraag luid;

Als je bij newegg invoerkosten en BTW hebt betaald komt dit zonder verassingen binnen, er is verder niks waar de douane of belastingdienst dan over kan factureren.

Weinig ervaring komt denk door het feit dat ze niet veel goedkoper en soms duurder zijn dan gewoon Europese webshops, mensen verkijken zich vaak op de prijzen die geen incl invoer of BTW bedragen vermeld dit komt vaak pas bij de betaling na voren.

Wat ook afschrikt is dit
Please note that for products shipped to destinations outside of the United States and Canada, any manufacturer warranty may not be valid; manufacturer service options may not be available; product manuals, instructions, and safety warnings may not be in destination country languages; the products (and accompanying materials) may not be designed in accordance with destination country standards, specifications, and labeling requirements; and the products may not conform to destination country voltage and other electrical standards (requiring use of an adapter or converter if appropriate). You are responsible for assuring that the product can be lawfully imported to the destination country. When ordering from Newegg.com, you (or the recipient, if the shipment is not directed to your address) is the importer of record and must comply with all laws and regulations of the destination country. Furthermore, by placing your order, you are giving Power of Attorney to Newegg to import the goods on your behalf with you as the importer of record. You acknowledge that Newegg may subcontract with third parties for the importation of the product(s) you have ordered.
Alleen voor speciale versies of niet beschikbaar in Europa is Newegg handig verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdgsn
Ohjee, dat is wel schrikbarend. Ik ben op zoek naar een mooie 1080TI van Evga. Maar die zijn overal schaars op dit moment. Ik twijfel heel erg waar ik hem moet aanschaffen. Azerty heeft een mooie voor 808,- en zegt dat er nog 13 bij de leverancier zijn en dat hij binnen 2-3 dagen geleverd kan worden maar ik weet niet of ik dat moet geloven.

[ Voor 4% gewijzigd door Rvdgsn op 24-10-2017 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Newegg? Is de garantie niet voor USA only?

Zou dat even goed uitzoeken en anders een Europese leverancier zoeken; dan komen er geen invoer/BTW bij.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdgsn
eu.evga.com lijkt me wel gewoon met garantie enzo toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Rvdgsn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:40:
eu.evga.com lijkt me wel gewoon met garantie enzo toch?
Garantie heb je bij de verkoper, alleen uit in Amerika dan ook alleen in Amerika, zag even niet de EU link als je van EVGA garantie wil dan moet je bij EU.EVGA kopen. Dan zullen alle kosten al berekend zijn en heb je gewoon garantie dekking (ze zullen wel een holding/kantoortje hebben in Europa)

Wat ik wil zeggen is je hebt alleen garantie bij de verkoper in, alles daarbuiten is een gunst, als ik een laptop koop bij de mediamarkt kan ik wel bij Acer aan kloppen voor garantie in praktijk gaat dat ook wel goed maar zijn ze niet wettelijk verplicht. Ik draaf een beetje door maar koop gewoon in Nederland mocht er wat zijn heb je altijd 100% garantie (levensduur)

Wat fabrikant doet is een gunst is niet verplicht, want je hebt geen overeenkomst met hun, kans is wel dat ze zeggen ja in Amerika gekocht moet die naar een Amerikaans service center en niet in Europa kans is ook dat ze zeggen doe maar in Europa. Maar daar heb je geen wettelijke rechten in.

[ Voor 35% gewijzigd door 42dpi op 24-10-2017 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:53
42dpi schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:55:
[...]

Garantie heb je bij de verkoper, alleen uit in Amerika dan ook alleen in Amerika,

Wat Evga doet is een gunst is niet verplicht, want je hebt geen overeenkomst met hun, kans is wel dat ze zeggen ja in Amerika gekocht moet die naar een Amerikaans service center en niet in Europa kans is ook dat ze zeggen doe maar in Europa. Maar daar heb je geen wettelijke rechten in.
Evga heeft toch gewoon een eigen shop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

418O2 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:12:
[...]

Evga heeft toch gewoon een eigen shop?
Klopt ik zag ''eu.'' even niet, idd als je bij eu besteld staan de euro prijzen incl btw verder zie ik niks aan invoer dus wss wordt uit vanuit binnenn Europa verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdgsn
Ik heb geprobeert om bij eu.evga.com te bestellen maar ik word elkekeer terug geforceerd naar mijn winkelmandje als ik mijn aflever gegevens in heb gevuld. Erg jammer dat die 1080ti's zo schaars zijn momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Rvdgsn schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:05:
Ik heb geprobeert om bij eu.evga.com te bestellen maar ik word elkekeer terug geforceerd naar mijn winkelmandje als ik mijn aflever gegevens in heb gevuld. Erg jammer dat die 1080ti's zo schaars zijn momenteel...
Elke 1080Ti onder de 900 is uitverkocht behalve de EVGA GeForce GTX 1080 TI SC Hydro Copper GAMING, 11G-P4-6399-KR, 11GB GDDR5X, Hydro Copper Waterblock & LED die is 890,-

Ik kan hier gewoon de 900+ en die van 890,- bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door 42dpi op 25-10-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdgsn
Weet jij toevallig wanneer er nieuwe leveringen zijn van die kaarten? Ik wil er toch echt eentje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Geen idee zou je evga voor moeten mailen sales@evga.com in Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit hoort niet hier thuis, maar in SF. Schopje die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling op Tweakers, hier gaat dan ook een slotje op. Voor shopreviews kan ik je nog aanraden om Shopreviews.Tweakers.net te bekijken. Verder kan je de vragen die je hier over de garantie stelde ook aan Newegg zelf stellen, die zullen wel het beste hun eigen garantiebeleid kennen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.