Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotoTunes
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-07 13:17
Ik heb deze computer nu ongeveer een half jaar geleden gekocht en ik ben er zeer tevreden over.
Wat ik echter nergens vind is of dat de USB C poort met een dongle er tussen ook naar HDMI kan outputten.
Ik zou graag een dongle kopen voor usb apparaten, ethernet kabel en HDMI aansluiting aan te sluiten en als docking te gebruiken .

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dell heeft dergelijke dongles: USB3 naar VGA / HDMI / LAN.

En verder: https://www.bol.com/nl/p/...adapter/9200000059356512/

Als je Tweakers kon vinden, waarom kon je Bol niet vinden ( of een andere kabelshop via Google)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:27

rdejongjr

Gnome

De adapters werken vaak via de usb alt modus (displayport over usb). Behalve de nogal dure laptops is dit bijna nergens op aanwezig.

Een usb dock met een displaylink chip is een van de zekere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omega
  • Laatst online: 24-08 01:28
USB Type C is een beetje een rare poort, veel mensen raken hier in verwarring over.

USB Type C is een poort die via adapters kan worden gebruikt voor vele dingen zoals Thunderbolt 3, HDMI, DVI, Displayport en nog veel meer.

Maar het ligt zelf aan de fabrikant van het moederbord/laptop welke van deze features zij implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotoTunes
MAX3400 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:34:
Dell heeft dergelijke dongles: USB3 naar VGA / HDMI / LAN.

En verder: https://www.bol.com/nl/p/...adapter/9200000059356512/

Als je Tweakers kon vinden, waarom kon je Bol niet vinden ( of een andere kabelshop via Google)?
ik weet dat die dingen bestaan. Wat ik wil weten is of de usb C poort op mijn computer usb c naar HDMI ondersteunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-08 14:06
TotoTunes schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:49:
[...]

ik weet dat die dingen bestaan. Wat ik wil weten is of de usb C poort op mijn computer usb c naar HDMI ondersteunt
Dan moet je meer informatie geven over je computer dan "mijn computer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotoTunes
RickV89 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:55:
[...]

Dan moet je meer informatie geven over je computer dan "mijn computer"
Ik heb dit toch gepost onder de rubriek van de ASUS ROG Strix GL553VD? dit is dus mijn computer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
@TotoTunes Klopt, alleen wordt dit voor mobiele gebruikers niet heel duidelijk weergegeven (is mij ook een doorn in het oog, maarja). Het valt dus aan te bevelen om in je startpost zelf ook even een linkje naar de betreffende Pricewatch pagina op te nemen.
Succes met het uitzoeken verder, daar kan ik je helaas niet bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-09 22:34
Asus heeft het in de specificaties alleen over een USB 3.1 Type C poort, verwacht niet dat daar DisplayPort op zit als het niet expliciet vermeld is. Asus zet bij de ZenBook UX530UX (die wel een extern scherm over de USB-C poort ondersteunt) "
1 x Type-C™ USB 3.1 Gen 1 met ondersteuning voor extern scherm".

In dit topic (over de GL552VW wel, de voorganger) staat ook dat het niet gaat https://rog.asus.com/foru...ecting-Additional-Monitor. Dat gaat dan wel over de voorganger, maar bij de specificaties wordt dezelfde bewoording gebruikt.

En op zich zou je hiervoor de support bij Asus ook wel eens kunnen lastig vallen, maar ik verwacht niet echt een ander antwoord.
Pagina: 1