Toon posts:

Hauppage kaart......! Welk concept?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een hauppage wintv kaart. Vaak lig ik vanuit mijn bed TV te kijken, maar dan heb ik geen zin om op te staan om de computer af te sluiten. Wie weet hoe ik het voor elkaar krijg dat ik de pc op afstand uit krijg, eventueel d.m.v. de afstandsbediening van de WinTv.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Logitech Cordless Mouseman ? :z

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Idd cordless desktop, en anders met een stekkerdoos/verlengsnoer combo met schakelaar. Niet zo'n nette manier, maar werkt wel.

Systeemspecs
PV Installatie

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
contact me op icq, ik weet nog wel iets :)
stuur t wel ff door

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Windows schedule gebruiken in combinatie met een commando om je windows af te sluiten. Dat kun je wel ergens vinden op het net. Heb je dus gewoon een timer.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 14:14 schreef Bergkamp het volgende:
Ik ben in het bezit van een hauppage wintv kaart. Vaak lig ik vanuit mijn bed TV te kijken, maar dan heb ik geen zin om op te staan om de computer af te sluiten. Wie weet hoe ik het voor elkaar krijg dat ik de pc op afstand uit krijg, eventueel d.m.v. de afstandsbediening van de WinTv.

Alvast bedankt.
offtopic:
Klein vraagje, waarom is elke topictitel van jou *...! Welk concept?
Stel dan een duidelijke vraag, welk concept is niet echt een relevante vraag met enige betekis in deze context :) Opzich niet als flame bedoelt, maar ik vond het er gewoon erg wazig uit zien :)
[edit] ow, zijn maar 3 topics die geopend zijn. Nietemin blijft het vaag vind ik [/edit]

Hmm, wanneer ik windows afsluit zet ie gelijk de pc uit, dus daar moet wel een progje voor te maken zijn... Is dit niet het geval en moet je puur hardwarematig de voeding uitschakelen dan moet je toch iets met een stroomswitch gaan doen.

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
Met een beetje gepruts in irremote.ini kan je het ook wel zo maken dat je je computer af sluit met je afstandsbediening.
Pagina: 1