Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Forum index scroll lag in Chrome

Pagina: 1
Acties:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-11 16:04

Saven

Administrator

Topicstarter
Wat mij sinds korte tijd opvalt (clean install, nieuwe pc) is dat de forum index met enorm veel lag scrollt als de sticky header is ingeschakeld.

GPU gebruik schiet enorm omhoog zie ik in task manager, en er zit enorme vertraging in het scrollen als ik een beetje snel heen en weer scroll. Gekke is, is dat dit alleen in Google Chrome gebeurt en voor zover bekend alleen op deze pagina. Nóg vreemder is dat dit gebeurt wanneer Hardwareversnelling is ingeschakeld in Chrome; als hardwareversnelling in Chrome uitgeschakeld wordt is er geen lag meer :').

Een oude Chromium build die ik heb getest heeft dit probleem niet, de nieuwste Chromium build heeft dit wel. Andere browsers hebben dit probleem in zijn geheel niet (Opera / Firefox).

Ik gebruik een Radeon R9 290 videokaart met de nieuwste drivers. Verder heb ik geen andere machine in de buurt met een dedicated GPU.

Meer mensen last van? Iemand enig idee? Stomme is dus dat als de header vast staat (en dus niet sticky) er geen probleem is. Zou eerst denken dat het aan de GPU/PC/Drivers ligt, maar andere browsers geven dus geen enkel probleem |:( .

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:07
Yes ik merk het in Chrome ook.
In Edge is het een stuk minder.

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
Apart toch |:( kan iemand verklaren waarom?

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
niemand?