Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mijn vraag
Ik werd een beetje moe van het steeds zoeken naar mijn camera foto's als ik met whatsapp een foto wilde doorsturen. Dus ik dacht ik ruim het wat op ik zag op internet dat je dit simpel kon oplossen door een punt voor de folders te zetten.

Bijv:
folder: Docs -> .Docs
folder: Whatsapp images -> .Whatsapp images

Ik ben nu die gehele folders kwijt. Kan ik deze nog terug krijgen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S7
Android 7.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb ook al gekeken of ze niet als verborgen folder waren aangemerkt maar dat is niet zo.
- Ik heb ook al gezocht naar de foldernaam maar daar vond ik alleen de huidige whatsapp images folder

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Beste antwoord (via Regeneration op 24-10-2017 20:58)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dan moet je je OS van je laptoo aanpassen; .folders worden vaak (niet altijd) gezien als hidden of system files. Zet in je OS dat je hidden/system wil zien en klaar.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

• MAX3400

MAX3400

Euh, USB eraan, aan je PC hangen, naam hernoemen, klaar?

Hoe heb je het uberhaupt zelf hernoemd; en waarom kan je met diezelfde tool/manier het niet terugdraaien?

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Of neem ES File Explorer File Manager
en "show hidden files" optie aan zetten,,,,
https://latestmodapks.com...pp-images-videos-gallery/
Zou ook op je mobiel moeten werken...

• Regeneration
  • Niet online
Dank voor je reactie.

Ik had het hernoemd via de laptop, gewoon door naar de interne telefoon geheugen te gaan.

Ik kan het niet terugveranderend, want de oude naam/folder is er gewoon niet meer. Namelijk:
Bijvoorbeeld: Whatsapp images => .Whatsapp images (dus met punt ervoor)
Echter er is helemaal geen .Whatsapp folder meer, dus met punt, wel alleen zonder punt dus kan ik die helemaal niet meer terugveranderen.

Acties:
  • Beste antwoord

• MAX3400

MAX3400

Dan moet je je OS van je laptoo aanpassen; .folders worden vaak (niet altijd) gezien als hidden of system files. Zet in je OS dat je hidden/system wil zien en klaar.

• Regeneration
  • Niet online
Heel veel dank route99 and MAX3400! Ik heb ze teruggevonden.

MAX3400 je had gelijk dat mijn OS (Windows 7) de folders niet zagen ook al had ik hidden folders en systeem folders tonen aangezet.

Ik heb toen zoals route99 had aangegeven met mijn file explorer op mijn mobiel gekeken (in mijn geval My Files) en daar de hidden folders aangevinkt. En toch wel tot mijn verbazing werd hier wel in een keer alle folders getoont, en dus niet op de laptop. Geen idee, hoe. Maar het lijkt erop dat dit opgelost is.

Nogmaals veel dank voor jullie snelle hulp! Ik weet niet of ik 2 beste antwoorden kan geven, jullie krijgen in ieder geval allebei een thumbs-up!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Titelfix.
Pagina: 1