Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-07 15:00
Hallo,

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door mike1992 op 24-10-2017 19:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:45
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ik zou sowieso inzetten op vast salaris. Geeft duidelijkheid, ook voor een eventuele hyptheek later.
Daarnaast, is de bonus ook meegenomen in pensioen, vakantiegeld e.d. Wederom een reden om gewoon voor een vast salaris te gaan.
Ik had vroeger ook een maandelijkse "persoonlijke bonus", gewoon elke maand weer. Waarom: gaat niet mee in pensioen, vakantiegeld en coa verhogingen, dus voordeel voor de werkgever en niet voor mij/jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:45
Ik geloof je best, vind het bedrag gewoon erg laag.
Ik zie je geen aanschaf noemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-07-2022
Beste Mike, mijn vraag aan jou is meer, waarom werk je er nog? Uit je hele verhaal haal ik dat alles wat je vraagt te veel is. Ben je nog echt gelukkig daar of is het werk gemakkelijk en is het verder prima zo. Ik vind het hartstikke nobel van je dat je je HBO zelf betaald en waar hun van mee profiteren maar dit is natuurlijk niet hoe de wereld werkt.

Ik denk persoonlijk dat het bedrijf zo iets heeft van ach het is prima zo en als hij het er niet mee eens is dan voor hem 10 anderen. Als een bedrijf mij geen aanbod doet als ik aangeef dat als mijn functie veranderd ik daar ook voor gecompenseerd wil worden dan zou als ik jou was eens ergens anders gaan kijken. Er zijn op dit moment zat ICT bedrijven die actief op zoek zijn naar kandidaten zoals jij. Bedrijven waar je wel je salaris stap kan maken, waar er een leuke start lease auto voor je klaar kan staan en waar er wel over (mee)betalen aan HBO studies gepraat kan worden.

Ik werk zelf bij HappyCustomers uit Huizen waar alle punten waar jij over spreekt gewoon bespreekbaar zijn. Neem het eens in overweging. Een bedrijf waarbij ik zelf moet smeken (want zo voelt het, vragen om meer geld) om een Salarisverhoging of eigenlijk gewoon normaal betaald wil worden omdat ik een verbeterde/uitgebreide functie krijg, is het naar mijn idee niet waard om bij te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn ogen is het een redelijk bedrag wat je vraagt.
Ik zie het niet als smeken om een salarisverhoging en een bedrijf vraagt tijdens solicitatie ook wat je salaris indicatie is zo ook wordt dit bij HappyCustomers gedaan. Heb je een groei binnen een bedrijf is het in mijn ogen niet zo raar dat ze vragen wat je graag zou willen verdienen binnen deze nieuwe functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Ik zou 2500 euro + bonus vragen. En aangeven dat je rond hebt gevraagd in je netwerk wat voor zo'n functie normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 07:06
Kun je voor jezelf een schatting maken hoeveel je het afgelopen jaar hebt opgeleverd voor je werkgever. Maw: hoeveel EUR extra omzet is er extra gerealiseerd door de input die je hebt geleverd?

Persoonlijk zou ik niet te voorzichtig inzetten en richting de 2500 vragen. Blijkbaar heb je een waardevol talent en daarvoor mag je best beloond worden. Door het vele reizen zul je ook meer uren maken lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Members only:

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
Members only:

[ Voor 12% gewijzigd door mike1992 op 24-11-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
auto, heb je hem nodig? zo nee, misschien leasebudget krijgen :?
simkaart, onbeperkt :? Is makkelijk, maar ook niet meer dan dat. Probeer een telefoonvergoeding te krijgen, heb je misschien meer aan :? Goedkope sim only en nog wat in je zak steken.
Pagina: 1