Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:34
Beste tweakers,

Ik heb een kleine vraag. Ik heb recent bij Megekko een nieuwe set hardware aangeschaft, waaronder de coolermaster masterset 120. Helaas lijkt de S-toets niet helemaal lekker te werken, soms registreert deze dubbel en soms helemaal niet. Ik heb bij megekko een RMA aangevraagd en deze is goedgekeurd, echter, nu moet ik de set naar hun sturen. Helaas heeft de doos van deze desktopset de nogal exotische afmeting van 56x19x6 cm en heb ik geen geschikte verpakking om deze in op te sturen. Ook bij het lokale postkantoor zijn geen geschikte dozen te krijgen.

Hebben jullie hier toevallig ervaring mee? En wat kan ik in dit geval het beste doen?

Alvaste bedankt,

Kevin

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:53
Ik plak er bij dit soort dozen gewoon kranten er omheen, genoeg om de doos stevig te maken. Bij mij ging het zo prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

Reptile209

- gers -

Een of meer (verhuis/wasmachine/tuinslang) dozen bijsnijden en vouwen totdat ze een handige maat hebben? Of alleen een vuilniszak er omheen plakken?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoezo geschikte doos? Verzenden in NL gaat per gewicht mits de verpakking niet bizar groot is.

Haal een verhuisdoos bij de Gamma, een bananendoos bij de super etc, tape eromheen, sticker erop, succes met TPG.

Of volgende keer niets via postorder bestellen maar gewoon in een winkel in de buurt; kan je op de fiets terugbrengen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Gewoon zelf wat stukken karton erom heen vouwen en goed vast tapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
MAX3400 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:56:

Of volgende keer niets via postorder bestellen maar gewoon in een winkel in de buurt; kan je op de fiets terugbrengen.
Wat een dooddoener. Dan kan je ook net zo goed helemaal niks kopen, dan weet je zeker dat je het niet terug hoeft te betalen.

Wat ik overigens in zo'n geval doe. Kranten of karton er omheen en dan in een vuilniszak zodat de doos netjes blijft. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:42
Lekker in https://www.123inkt.nl/Ra...LBDAF_zhwsBsaAtnvEALw_wcB wikkelen en in een vuilniszak stoppen.
Pagina: 1