Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlangzaam
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen, vond deze uitleg wel enigszins passen bij m'n topic: Je site presteert niet goed in zoekresultaten, hoe kan je dat.

Zoals aangegeven in de titel: M'n senior developer vraagt om een gat in de markt te presenteren. Waarom? Om te kijken of het daadwerkelijk een gat in de markt is en of het binnen 90 dagen gemaakt zou kunnen worden als minimal viable product. Introduceren, verbeteren, uitbouwen etc.

Het gaat initieel om de Nederlandse markt.

Ik zat te denken aan de markt waar altijd schaarste is (vastgoed).

Websites die ik de afgelopen tijd in de VS ben tegengekomen die veel vertrouwen genieten van de markt:Nu weet ik zeker dat de technische kant voor weinig problemen zal zorgen. Ik ben benieuwd hoe jullie de potentie in het aantal dagelijkse gebruikers (en wellicht: winst, omzet, unit economics) van zo'n idee zouden evalueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 18:28
Ik snap echt geen reet van wat je nou precies probeert te vragen dan wel bereiken :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:13

Onbekend

...

superlangzaam schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:05:
Zoals aangegeven in de titel: M'n senior developer vraagt om een gat in de markt te presenteren. Waarom? Om te kijken of het daadwerkelijk een gat in de markt is en of het binnen 90 dagen gemaakt zou kunnen worden als minimal viable product. Introduceren, verbeteren, uitbouwen etc.
Ik begrijp hieruit dat jullie een nieuw product in de markt willen zetten (computerprogramma?) om vervolgens te verkopen, maar nog geen enkel idee hebben wat voor product dat moet zijn.

Een gat in de markt vinden wil iedereen wel. :)
Ik raad aan om in de zelfde markt te kijken waar jullie nu in actief zijn. Kijk naar jullie bestaande klanten en probeer uit te vinden welke zaken ze missen om efficiënter of nauwkeuriger te kunnen werken.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:43

SeatRider

Hips don't lie

Je senior dev maakt zich er wel heel gemakkelijk vanaf zo :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-07 23:21
SeatRider schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:20:
Je senior dev maakt zich er wel heel gemakkelijk vanaf zo :)
Ik vraag me, gezien "vond deze uitleg wel enigszins passen bij m'n topic: Je site presteert niet goed in zoekresultaten, hoe kan je dat." me ook af waarom hij senior is, als ie blijkbaar nooit van SEO gehoord heeft...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vraag hem een site te maken waarmee makkelijk beschikbare senior devs gevonden kunnen worden, met daarbij de gewenste skillset en locatie. Is een gat in de markt want heel veel vraag naar :)

Bovendien geef je hem een koekje van eigen deeg zo :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals je ziet aan de reacties is er weinig hout te snijden van je topic. Ik wil je dan ook verzoeken 't zélf nog eens na te lezen met in je achterhoofd het feit dat wij niets hebben meegekregen van wat je "senior dev" je gevraagd heeft, wat de bedoeling is en waar 't überhaupt om gaat hier. Neem daarna even onze quickstart door en open dan, met al die nieuw opgedane kennis, even een nieuw topic waarin je de richtlijnen uit voorgenoemde quickstart hanteert. En dan komt 't vast allemaal goed ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.