Hi medetweakers,
Ik werd door mijn vader gevraagd een nieuwe PC voor hem samen te stellen voor bij hem op het bedrijf. De voorkeur lag bij niet al te groot en duur.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal gebruikt worden voor uitsluitend office doeleinden als excel bestanden bewerken en aan de webshop te werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals in de titel vermeld ongeveer €400.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige build, inclusief toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei, niet al te groot. Daarbij nog een beetje stil, maar dat is geen heel belangrijk punt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb weinig ervaring met kleine PC's bouwen, dus vroeg mij af of bijvoorbeeld de bijgeleverde processorkoeler in deze behuizing past. Kan nergens de hoogte van deze standaard koeler vinden?
Daarbij, zouden jullie mij nog andere componenten aanraden die vergelijkbare prestaties leveren voor minder geld?
Daarbij, ik zag dat de pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM niet meer voor +-€20 verkrijgbaar is? Iemand een idee of dit weer terugkomt?
Hier mijn opgestelde lijstje:
Ik werd door mijn vader gevraagd een nieuwe PC voor hem samen te stellen voor bij hem op het bedrijf. De voorkeur lag bij niet al te groot en duur.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal gebruikt worden voor uitsluitend office doeleinden als excel bestanden bewerken en aan de webshop te werken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals in de titel vermeld ongeveer €400.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige build, inclusief toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei, niet al te groot. Daarbij nog een beetje stil, maar dat is geen heel belangrijk punt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb weinig ervaring met kleine PC's bouwen, dus vroeg mij af of bijvoorbeeld de bijgeleverde processorkoeler in deze behuizing past. Kan nergens de hoogte van deze standaard koeler vinden?
Daarbij, ik zag dat de pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM niet meer voor +-€20 verkrijgbaar is? Iemand een idee of dit weer terugkomt?
Hier mijn opgestelde lijstje:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4600 Boxed | € 75,84 | € 75,84 |
1 | Asus H110I-PLUS | € 69,37 | € 69,37 |
1 | In Win Chopin Zilver | € 85,50 | € 85,50 |
1 | Logitech MK120 (Qwerty) | € 16,87 | € 16,87 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 90,50 | € 90,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 409,03 |