Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RusFighter
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:35
Beste tweakers,

Mijn vraag:
Ik ben van plan om de geheugen van mij laptop (pricewatch: HP Omen 15-ax010nd) uit te gaan breiden. Op dit moment zitten er 2 schijfjes van deze http://www.samsung.com/se...dimm/M471A5143EB0?ia=2429 erin.

Is het mogelijk om eentje daarvan te vervangen voor een 8GB variant of moeten ze alle 2 gelijk vervangen worden? En welke schijfjes zijn aan te raden. Of is het überhaupt niet mogelijk om geheugen toe te voegen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Lijkt dit jullie niks pricewatch: Crucial CT8G4SFD8213 ?

Dank u,

Ilija

[ Voor 4% gewijzigd door RusFighter op 24-10-2017 18:39 ]

Beste antwoord (via RusFighter op 27-10-2017 08:53)

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:20

Praetextatus

the dutch_paki

Als je al weet dat er 2 ram sticks in zitten dan is het vrij makkelijk om deze te upgraden :p
Dus ja je kunt ervoor kiezen om er 1 te upgraden en de ander te laten zitten. Qua performance maakt dat wel iets uit, maar dat zal te verwaarlozen zijn.
Over welke precies er in zal passen, kun je het beste op de website van hp kijken welke zij op de lijst hebben staan als zijnde getest. Over het algemeen werken de meeste ramsticks wel.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Als je al weet dat er 2 ram sticks in zitten dan is het vrij makkelijk om deze te upgraden :p
Dus ja je kunt ervoor kiezen om er 1 te upgraden en de ander te laten zitten. Qua performance maakt dat wel iets uit, maar dat zal te verwaarlozen zijn.
Over welke precies er in zal passen, kun je het beste op de website van hp kijken welke zij op de lijst hebben staan als zijnde getest. Over het algemeen werken de meeste ramsticks wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RusFighter
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 12:35
Heb het stikkie wat ik in de start post heb genoemd gisteren gekregen en erin gezet. Tot nu toe werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

RusFighter schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:53:
Heb het stikkie wat ik in de start post heb genoemd gisteren gekregen en erin gezet. Tot nu toe werkt het goed.
Goed om te horen. Veel plezier ermee!