Hallo beste tweakers, ik heb sinds een jaar of 6 een Sony bravia tv 50" het model is KDL-55EX500 ik kijk sinds 3 maanden digitale tv met een "ci+ module van delta. Sinds van de week begon het probleem, als ik de tv op start als ik thuis kom van mijn werk dan doet gij het zo'n 3 minuten dan valt hij uit/ restart hij zichzelf en dat herhaalt zich zo'n 5 a 6 keer soms na een half uur weer 4 of 5 keer en dan daarna kan ik gewoon de hele avond kijken, dit heb ik alleen met digitale tv, ik game op xbox en daar heb ik er geen last van. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Reset de module eens. (ik weet niet of je dat bij Delta zelf kan of dat Delta dat zelf moet doen)
Trek je kabelmodem eens los. Als dat het probleem oplost heb je last van het retoursignaal van je modem, op te lossen met een sperfilter.
https://www.coaxkabelwink...chap/technetix-hpf-85shs/
Die bijvoorbeeld. Als je problemen weg zijn na uitzetten van je modem kan je het probleem oplossen met zo'n filter.
Die bijvoorbeeld. Als je problemen weg zijn na uitzetten van je modem kan je het probleem oplossen met zo'n filter.
Pagina: 1