Simpel maar effectief Wordpress theme

Pagina: 1
Acties:
  • 581 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 08:57

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Topicstarter
Goedenavond Tweakers,

Zelf ben ik al enige tijd op zoek naar een soort WordPress theme zoals Tweakers of Voetbalzone.

Bovenin de pagina plaatjes met informatie over geplaatste artiekelen en daaronder, simpele tekst lines naar geschreven artikelen.

Tot op heden heb ik het niet kunnen vinden en heb ik degene gebruikt die er het meest op lijst. Maar toch ben ik niet helemaal tevreden.

Weet iemand toevallig een soort gelijk WordPress theme?
Het komt op *snip* totaal irrelevant / spam

Alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 01-11-2017 12:29 ]

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je zit hier al sinds 2013... Dan had je toch wel even kunnen vermelden waarom al deze zoekresultaten je niet geholpen hebben. Sowieso zijn er tal van Wordpress thema-sites. En ik zou me vooral niet blindstaren op de gratis thema's. Dat wil overigens niet zeggen dat de betaalde per definitie beter zijn.

Maar zonder jouw eigen filter en opgave van je budget kunnen wij alleen alle andere topics herhalen. Dat is niet de bedoeling.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 08:57

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Topicstarter
Room42 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:04:
Je zit hier al sinds 2013... Dan had je toch wel even kunnen vermelden waarom al deze zoekresultaten je niet geholpen hebben. Sowieso zijn er tal van Wordpress thema-sites. En ik zou me vooral niet blindstaren op de gratis thema's. Dat wil overigens niet zeggen dat de betaalde per definitie beter zijn.

Maar zonder jouw eigen filter en opgave van je budget kunnen wij alleen alle andere topics herhalen. Dat is niet de bedoeling.
Ik zit er inderdaad al een tijd op, jij ook zo te zien. Gelukkig heb ik natuurlijk die zoekfunctie gebruikt. Voor ik een eigen topic start, zoek ik dat natuurlijk uit.
Jammer dat je geen rekening houdt dat ik dit niet al gedaan heb. Ik heb immers vertelt dat ik al een flinke tijd aan het zoeken ben. Helaas heb ik het antwoord niet kunnen vinden hier op Tweakers. Mocht jij wel wat kunnen vinden, jij zit er immers al sinds 2001, hoor ik het graag van je.

https://techrvw.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nice try. Je bent zelf verantwoordelijk voor je topic. Als jij niet vermeldt wat je al gevonden hebt en waarom dat niet voldoet, ga ik niet met hagel schieten.

edit:
Ik denk dat het woordje 'met' je oplossing is. Als je daar geen goede theme vindt, vind je hem nergens.

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 24-10-2017 18:16 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:29

Basszje

Reisvaap!]

Je kan zoeken op een minimaal magazine theme of iets dergelijks. De plaatjes kan je oplossen met een of andere scrollende image plugin.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Themeforest zal ongetwijfeld 100x voorbij zijn gekomen in de zoekresultaten hier op het forum al dan wel niet in Google.

Hier kan je voor een klein bedrag een prima WordPress thema kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Roboafca schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:11:
Jammer dat je geen rekening houdt dat ik dit niet al gedaan heb. Ik heb immers vertelt dat ik al een flinke tijd aan het zoeken ben
Daar hoeven wij geen rekening mee te houden, jij hoort in je topicstart te vermelden waarop je gezocht hebt, wat je wél gevonden hebt en waarom dat niet voldeed i.p.v. "ik heb gezocht en kon niks vinden", en al helemaal "ben [...] niet helemaal tevreden.". Geef dan op z'n minst aan waarom je niet tevreden bent. Daarmee voorkomen we namelijk dat we onze tijd gaan zitten verdoen met dingen aandragen die je allang zelf gevonden hebt maar hebt afgeschoten omdat X of Y. En dat staat ook duidelijk in onze Quickstart. Maar je weet ook misschien wel dat Waar vind ik...?-topics hier sowieso niet gewenst zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 01-11-2017 12:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.