Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nindoooo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:57
Beste Tweakers,

Ik wist niet precies waar ik dit het beste kon plaatsen, dus ik heb het maar even hier gepost.

Weet iemand of er nog Custom RX Vega 56 kaarten gaan komen en hoelang dit gaat duren? De laatste berichten over dit onderwerp komen ondertussen al weer van eind September.. In deze berichten praat men over eind oktober/begin november voor de RX Vega 64. Misschien dat er ondertussen nog iets nieuws voorbij is gekomen, maar niet ergens staat beschreven?

Ik hoor het graag, want ik ben er namelijk op aan het wachten om een nieuw systeem te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
geen news ...

Als het "ooit" op de markt dan is het duurde dan Nvidia 1080 Custom en heel slecht leverbaar!!

en ik denk dat de nieuwe Nvidia 1070 ti beter uit voorraad leverbaar is dan AMD kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:01
icegodd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:08:
geen news ...

Als het "ooit" op de markt dan is het duurde dan Nvidia 1080 Custom en heel slecht leverbaar!!

en ik denk dat de nieuwe Nvidia 1070 ti beter uit voorraad leverbaar is dan AMD kaarten.
"ooit op de markt komt?

Asus heeft zijn custom kaarten al aangekondigd en zal ze dus echt wel uitbrengen. Er waren eerst niet veel reviews van de custom kaart omdat er iets mis was met de bios,sinds een paar dagen zijn er veel nieuwe reviews bijgekomen van de custom kaarten van asus dus ik vermoed dat hun het bios probleem opgelost hebben.

Ik verwacht dan ook dat het niet lang meer zal duren voordat ze komen, het liefst deze week nog:) Ik sta zelf ook namelijk te wachten op de custom rx vega kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindoooo
Bedankt voor je reactie, ik kan alleen een paar (p)reciews van de RX Vega 64 vinden. Kun je mij die andere reviews misschien linken?

Wordt inderdaad eens tijd, nvidia is geen optie want heb niet voor niets een freesync scherm aangeschaft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
Nindoooo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:23:
Bedankt voor je reactie, ik kan alleen een paar (p)reciews van de RX Vega 64 vinden. Kun je mij die andere reviews misschien linken?

Wordt inderdaad eens tijd, nvidia is geen optie want heb niet voor niets een freesync scherm aangeschaft....
Ik weet niet of je nederlandstalige reviews zocht? Maar er zijn op dit moment erg veel Engelstalige reviews erbij gekomen. Hieronder een linkje met reviews van de afgelopen dagen, het internet staat er vol mee.

https://www.google.nl/sea..._AUIDCgD&biw=1536&bih=734

https://www.google.nl/sea...biw=1536&bih=734&dpr=1.25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindoooo
Jaa die had ik inderdaad gevonden, ik 'hoopte' dat je die van de RX Vega 56 bedoelde haha!

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
Nindoooo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:47:
Jaa die had ik inderdaad gevonden, ik 'hoopte' dat je die van de RX Vega 56 bedoelde haha!

Toch bedankt!
Oh sorry! Maar rx vega 56 zijn er inderdaad niet zo heel veel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
Hier ben ik ook op aan het wachten. Maar het ziet er na uit dat dit nog wel even gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
deurmatje schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:35:
Hier ben ik ook op aan het wachten. Maar het ziet er na uit dat dit nog wel even gaat duren...
Ben er eigenlijk ook bang voor, asus heeft of had problemen met de bios... En aangezien geen enkele andere fabrikant iets aangekondigd heeft:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
timetje100 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:51:
[...]

Ben er eigenlijk ook bang voor, asus heeft of had problemen met de bios... En aangezien geen enkele andere fabrikant iets aangekondigd heeft:(
Ja de 1 zegt bios, de ander zegt hbm2. Of is het AMD die de kaarten eerst aan Apple of andere verkoopt?

1 ding is zeker deze videokaart launch gaat in de boeken als de slechtste ooit als je het mij vraagt. Een heleboel beloftes maar er komt maar weinig van terecht tot nu toe.

Ben absoluut geen fan van Nvidia maar Nvidia heeft het met de launch wel vaak beter voor elkaar. op deze manier verliest AMD wel een heleboel markt.
Pagina: 1