Ik zit mij af te vragen wanneer er eindelijk voor modem en isdn gebruikers een abonnement komt zodat je voor een vast bedrag per maand kunt internetten. Er heeft toch iets op tweakers gestaan dat kpn vaste terieven moest gaan hanteren? Ik zit er nu al maanden op te wachten maar hoor er niks van en kabel of adsl komt hier in Boxmeer voorlopig niet ondanks dat er vanalles wordt beloofd.
Verwijderd
Bij Demon kun je onbeperkt internetten maar dat is stervensduur...
Je kunt bijv. 3 Wish abonnementjes naast elkaar nemen, is 6 uur internetten per dag.
Als internet zo belangrijk is dat je het daar niet mee redt kun je net zo goed verhuizen naar een plaats waar kabel/ADSL verkrijgbaar is
Je kunt bijv. 3 Wish abonnementjes naast elkaar nemen, is 6 uur internetten per dag.
Als internet zo belangrijk is dat je het daar niet mee redt kun je net zo goed verhuizen naar een plaats waar kabel/ADSL verkrijgbaar is
D'r loopt net een topic over...
KPN gaat het afschaffen kennelijk, lees effe ietsje verder dan je neus lang is.
.... Ik weet het ook niet
Er zouden volgens mij wel speciale flat-free nummers komen voor internet-gebruik, maar ik heb er nog niks van gezien.
Zou op zich wel goed zijn, zo wordt het klassieke modem toch weer iets aangetrekkelijker zodat misschien Chello
zich geroepen voelt om iets klantvriendelijker te zijn.
Zou op zich wel goed zijn, zo wordt het klassieke modem toch weer iets aangetrekkelijker zodat misschien Chello
Verwijderd
Der liepen er 293847 over maar ik zie er in het topicoverzicht geeneen staan hoor...Op dinsdag 10 juli 2001 14:11 schreef mbvisiontt het volgende:
D'r loopt net een topic over...KPN gaat het afschaffen kennelijk, lees effe ietsje verder dan je neus lang is.
Als je op deze doelt mag je hem eerst even gaan lezen voordat je iets begint te schreeuwen
Nou niet op alle slakken zout gaan leggen he?Op dinsdag 10 juli 2001 14:14 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Der liepen er 293847 over maar ik zie er in het topicoverzicht geeneen staan hoor...
Als je op deze doelt mag je hem eerst even gaan lezen voordat je iets begint te schreeuwen
.... Ik weet het ook niet
www.webgate.nl even bij diensten kijken het is er nog niet maar....?
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
ik zat even later inderdaad te kijken naar de nieuws afdeling maar erg up to date zijn ze niet !
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Pagina: 1