Toon posts:

rare Asus v6600

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
sinds een week heb ik een eigenaardig probleem met mijn beeld, wanneer mijn computer opstart geeft hij de asusv6600 bios normaal weer maar wanneer mijn bp6 bios komt krijg ik een vertekend beeld. Alsof de televisie niet goed staat afgesteld. Hetzelfde gebeurt bij de hightpoint ata66 controller. Nou is dit niet zo'n ramp, ware niet dat ik hetzelfde krijg bij het opstarten van windows 2000. En hier blijft hij dan ook in hangen. Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Dit is precies hetzelfde probleem als ik heb gehad. Gewoon terugbrengen naar de winkel. De mijne ging na 2 weken al kapot. Had je hem trouwens overgeclocked? En welke drivers gebruik je? Had je ook AGP2x en sidebanding aan staan?

(ik probeer een oorzaak te zoeken)

Verwijderd

Topicstarter
kon windows98 wel gewoon starten bij jou? ik heb de splashscreen hierbij uitstaan en hij boot gewoon op. Bij windows2000 blijft hij bij het splashscreen hangen...ik heb hem verder niet overclocked en heb niks veranderd aan de sideband... duurde het trouwens lang voordat je een nieuwe kreeg? ik heb de computer nl. wel vrij hard nodig..

Verwijderd

Ik kreeg tijdens de POST al rare zooi op m'n scherm, en op het moment dat normaal Windows zou starten bevriest het scherm. (Maar Windows startte wel op de achtergrond op (vermoed ik)).

Ik bracht terug naar de winkel, wachtte daar 10 minuten en kreeg een nieuwe mee. Aragorn rulez >:).

Fijn om te weten dat het niet aan mijn overclocken lag, maar blijkbaar test Asus die kaartjes niet echt goed, zodat ze het na een korte tijd al kunnen begeven. (de jouwe na een week, de mijne na 2 weken).

Mijn nieuwe houd het trouwens al een maand uit (niet overclocked, AGP2x en sidebands wel aan).

Verwijderd

Topicstarter
Nja, Norrod is wat minder. Ze wouden dat ik de hele computer meenam om te laten checken. Zou ik mijn computer minstens 2 dagen kwijt zijn en dat is kut...