Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366686

Topicstarter
Beste,

Dit jaar, meer bepaald, de laatste 2 a 3 maanden merk ik bij veel eindgebruikers de uitval van een bepaald type printer op met name de HP PhotoSmart 6520. In deze periode heb ik 5 printers mogen ontvangen die geen zwarte inkt meer printen. Telkens na het wisselen van de inktpatronen weigerde het zwarte patroon inkt.

Deze mogelijkheden reeds geprobeerd:
  • Meerdere keren printkoppen reinigen
  • Uitlijnen
  • Systeem reset via "verborgen" menu
  • Losmaken van de printkoppen en reinigen
  • Ander inktpatroon
De printers zijn ongeveer 3 jaar oud. Persoonlijk vind ik het vreemd dat deze printers allemaal ongeveer gelijk en met hetzelfde probleem uitvallen. Of zie ik spoken? Zou het ongegrond zijn om HP hierover eens aan te spreken...

Dank,

Jeffken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

5 printers op hoe veel ?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366686

Topicstarter
Het totaal zal ergens tussen 10 a 12 printers liggen. Elke printer is er na 3 max 4 jaar ervan tussen. Allemaal met hetzelfde probleem. Natuurlijk geen batch van 100 printers en daarmee ook misschien niet representatief maar toch frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinduh
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-12-2017
Ik heb hetzelfde probleem met de HP Photosmart 5520. Nadat de zwarte cartridge verwisseld is, komt er geen zwarte kleur meer uit. Ook al de printkop gereinigd. De nieuwe cartridge is van HP, en die is echt vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Om die redenen komt er bij mijn geen HP meer in huis ik had een C5180 met het zelfde probleem.

Nu gebruikt ik al een tijdje een Epson kijken hoelang die het volhoud.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 685745

Ook hier probleem met HP Photosmart 5520. Na plaatsen nieuwe zwarte originele HP cartridge, komt er geen zwart meer. Cartridge is vol, alle aanwijzingen opgevolgd. Zelfs nog een andere cartridge geprobeerd, ook dat mag niet baten. Sinds 3 weken speelt dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roesem
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-05 08:38
Ook hier het geval. Hoe vind je verborgen reset
Pagina: 1