Vraag

• NielsdeB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10-2024
Goedemiddag,

Ik stel deze vraag eigenlijk voor mijn ouders. De TV is na ongeveer 2 jaar stuk gegaan, alleen omdat ik niet veel tijd had, is hij naar de zolder gegaan en hebben ze gewoon een nieuwe gekocht.

Nu heb ik die TV even voor ze opgeduikeld, en na 20 min komen er er allemaal strepen door het scherm. Een deel van het onderscherp verplaatst naar boven en vice versa. Nu ben ik geen techneut, en heb eigenlijk ook geen zin in de poeha bij Philips / iBood, ook al zou zo'n tv het zeker 3 jaar moeten doen, dus heb ik hem op marktplaats aangeboden. Ik verbaasde me echter over het aantal berichten. Binnen 24 uur had ik 20 geïnteresseerden voor de koop van dit apparaat. Om die reden kom ik hier naartoe, is dit defect makkelijk te repareren? Enig idee wat er aan de hand is en waarom mensen dit zo massaal willen kopen?

Ik ben erg benieuwd en hoop dat iemand me kan helpen of onderwijzen omtrent dit probleem.

Groet
Niels

Hier een foto van het defect. En ja, even de oude xbox aangesloten om te kijken wat precies het probleem was ;)
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/8ke5e4eaxr7l2k0/IMG_2404.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door NielsdeB op 24-10-2017 15:59 ]

Beste antwoord (via NielsdeB op 25-10-2017 15:13)

• Moreno83
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik zou met deze vraag even naar het badcaps.net forum gaan. Philips is gewild omdat de onderdelen intern vaak stuk gaan. Gaan zo voor 70 / 80 euro per bord weg. Vooral mainboards zijn gewild.

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
Tip: Vervang dl=0 door dl=1

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • Beste antwoord

• Moreno83
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik zou met deze vraag even naar het badcaps.net forum gaan. Philips is gewild omdat de onderdelen intern vaak stuk gaan. Gaan zo voor 70 / 80 euro per bord weg. Vooral mainboards zijn gewild.

• NielsdeB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik heb hem maar verkocht (60 euro) thanks voor de hulp!