Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamepc voor ±800euro

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

• juulrutten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-11 14:21
Hallo,

Omdat mijn huidige pc tegen het einde van zijn levensduur is aan het lopen ben ik op zoek naar een nieuwe pc voor voornamelijk te gamen en internetten.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op medium tot hoge instellingen, games zoals GTA, payday 2 en strakjes de nieuwe call of duty

Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van ongeveer 800 euro. Ook moet ik nog een nieuwe monitor en toetsenbord en muis hebben. Dus als ik voor minder een goed systeem kan krijgen zou dat fijn zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel systeem en misschien een monitor die aan te raden is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja een SSD van ongeveer 500 GB

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Een fijne build binnen mijn budget waar ik ongeveer 2 a 3 jaar mee vooruit kan.
Ik heb zelf nog niet echt rond gekeken omdat ik niet zo thuis ben in de hardwareontwikkelingen,

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pssst, je bent je boodschappenlijstje vergeten te posten ;)

En "hoge instellingen" gamen; dat is nogal subjectief omdat je geen monitor hebt. Wil je op 1080p, 1440p, 2160p gaan spelen? Single / multi screen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• juulrutten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-11 14:21
Dit is wat ik al gevonden had. Wat betreft moederbord en processor weet ik niet goed wat ik nodig heb.
Een kast vindt ik niet zo belangrijk want deze staat toch onder het bureau.

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G€ 169,90€ 169,90
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 166,95€ 166,95
1Crucial MX300 2,5" 525GB€ 141,95€ 141,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 478,80

Ik denk dat ik op 1080p wil gaan spelen. Single screen,

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 23:09
En een keer door V&A heen bladeren is geen optie? M.a.w, moet alles per se nieuw zijn? Want zo niet, dan kun je voor weinig nog best wel wat leuks bij elkaar harken.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

• itztompie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-11-2024
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler€ 200,95€ 200,95
1ASRock AB350M Pro4€ 75,85€ 75,85
1PNY GeForce GTX 1060 6GB€ 280,73€ 280,73
1Phanteks Eclipse P400 - Zwart€ 69,95€ 69,95
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8€ 84,50€ 84,50
1Seasonic S12II-Bronze 620W€ 59,-€ 59,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 770,98

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.