Hallo,
Omdat mijn huidige pc tegen het einde van zijn levensduur is aan het lopen ben ik op zoek naar een nieuwe pc voor voornamelijk te gamen en internetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op medium tot hoge instellingen, games zoals GTA, payday 2 en strakjes de nieuwe call of duty
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van ongeveer 800 euro. Ook moet ik nog een nieuwe monitor en toetsenbord en muis hebben. Dus als ik voor minder een goed systeem kan krijgen zou dat fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel systeem en misschien een monitor die aan te raden is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja een SSD van ongeveer 500 GB
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een fijne build binnen mijn budget waar ik ongeveer 2 a 3 jaar mee vooruit kan.
Ik heb zelf nog niet echt rond gekeken omdat ik niet zo thuis ben in de hardwareontwikkelingen,
Omdat mijn huidige pc tegen het einde van zijn levensduur is aan het lopen ben ik op zoek naar een nieuwe pc voor voornamelijk te gamen en internetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op medium tot hoge instellingen, games zoals GTA, payday 2 en strakjes de nieuwe call of duty
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van ongeveer 800 euro. Ook moet ik nog een nieuwe monitor en toetsenbord en muis hebben. Dus als ik voor minder een goed systeem kan krijgen zou dat fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel systeem en misschien een monitor die aan te raden is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja een SSD van ongeveer 500 GB
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een fijne build binnen mijn budget waar ik ongeveer 2 a 3 jaar mee vooruit kan.
Ik heb zelf nog niet echt rond gekeken omdat ik niet zo thuis ben in de hardwareontwikkelingen,